سردار نقدی در اجتماع مداحان بسیجی:

سخنان امروز امام خامنه ای، منشور نرمش قهرمانانه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگ‌ترین منکرات، مقابله با نظام ولایت است و در رأس منکران نیز ابرجنایتکار دنیا و یزید زمان یعنی آمریکاست که طبق سخن امام راحل سرچشمه همه مصائب است.
کد خبر: ۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸ - 04November 2013

سخنان امروز امام خامنه ای، منشور نرمش قهرمانانه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع حلقات ذاکرین (صالحین) مداحان بسیجی در حسینیه شهدای بسیج که کلیه استانها نیز به صورت ویدئوکنفرانس در این جلسه حضور داشتند، اظهار داشت: فرصت جاری شدن عشق اباعبدالله الحسین (ع) بر لب ذاکران و دعوت دلهای مردم به این عشق را به هر کسی نمیدهند و بسیاری از بزرگان به حال ذاکران اهل بیت علیهم السلام غبطه میخورند.

سردار نقدی تصریح کرد: بهترین استفاده از این فرصت، عملی نمودن اهداف قیام امام حسین (ع) میباشد که مهمترین آن اقامهٔ امر به معروف و نهی از منکر است.

وی دامنه امر به معروف و نهی از منکر را مشتمل بر همه معروفها و منکرات دانسته و خاطرنشان کرد: بزرگترین منکرات، مقابله با نظام ولایت است و در رأس منکران نیز ابرجنایتکار دنیا و یزید زمان یعنی آمریکاست که طبق سخن امام راحل سرچشمه همه مصائب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امام راحل چهار هزار بار از آمریکا نام برده است که بیانات ایشان ناظر به مبارزه با آمریکاست و این نمونه ای از امر به معروف و نهی از منکر برای رهروان حسین (ع) است.

وی با اشاره به سخنان امروز امام خامنه ای در دیدار دانش آموزان و دانشجویان عنوان داشت: با سخنرانی امروز این حقیقت دریافت شد که اگر خدا امام را از ملت اسلام گرفت، کسی مثل او را به ملت اسلام بخشید.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج سخنرانی امروز امام خامنه ای را منشور نرمش قهرمانانه عنوان و تاکید کرد: رمز همه موفقیتها و پیروزیها، تبعیت دقیق از فرمان ولایت است و هر کسی از ولایت جلوتر برود یا عقب بماند غرق خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود خطاب به ذاکران و مداحان بسیجی گفت: مهمترین موضوع امروز، امر به معروف و نهی از منکر است که ذاکران اهل بیت علیهم السلام باید برای آشناسازی مردم با این فریضه فراموش شده از فرصت محرم استفاده کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار