یادداشت؛

13 آبان؛ مخابره پیام مرگ برای مستکبران

روز 13 آبان ملت شریف ایران پیام مرگ را برای تمامی مستکبران عالم مخابره می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸ - 02November 2013

13 آبان؛ مخابره پیام مرگ برای مستکبران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آبان امسال در حالی فرا می رسد که جمعی در داخل تلاش میکنند تا عملکرد دولت امریکا در قبال ملت ایران را تطهیر کنند و به گونهای سخن بگویند که گویی امریکا تصمیم گرفته رویکرد جدید و همراه با حسن نیت در قبال ایران در پیش بگیرد. در حالی که هنوز هیچگونه ابراز تأسف و بیان عذرخواهی از سوی امریکاییها در قبال جنایات و دخالتهای متعددشان علیه ایران صورت نگرفته، درصدد جبران نیز برنیامدهاند و همچنان بار سنگین تحریمها نیز بر دوش ملت ایران است. در چنین فضایی که برخی ذوق رابطه با امریکا را داشته و چشمشان را بر واقعیات این تعامل بستهاند میکوشند که امریکا را دوست معرفی کنند و برخی هم درصدد فضاسازی برای حذف شعار "مرگ بر امریکا" برآمدند؛ اما بسیاری سیزدهم آبان ماه امسال را روز بزرگ مرگ بر آمریکا می دانند.

سردار "خداداد محبی" معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه  اعتقاد دارد روز 13 آبان ملت شریف ایران پیام مرگ را برای تمامی مستکبران عالم مخابره می کنند. او در یادداشت کوتاه خود این چنین از این روز بزرگ و تاریخی یاد میکند:

13 آبان روز استکبارستیزی است. همگان میدانند امروز استکبار در سیره، روش و منش آمریکا و رژیم استبدادگر قدس تجلی و تبلور پیدا کرده. این روز نماد مبارزه با هر تفکر و هر اندیشه استکباری است؛ خواه آمریکا باشد یا هر کشور دیگر.

 تجلی استکبارستیزی از یک طرف، شجاعت و سلحشوری استکبارستیز را که ملت شریف و قهرمان ایران است میرساند و از سوی دیگر پیامآور مرگ و نیستی و نابودی برای همه اندیشههای استکباری و خودبزرگ پنداری است.

روز 13 آبان ملت شریف ایران پیام مرگ را برای تمامی مستکبران عالم مخابره میکنند. این روز تاریخی که آن را مبارزه با استکبار جهانی مینامند پیام دفاع از همه مظلومان عالم و مستضعفانی را به گوش جهانیان میرساند که به نوعی گرفتار دام مستکبران شدهاند.

در 13 آبان همه دانش آموزان کشور، فهم و درک خود را از اعمال مستکبرانه سردمداران کفر و الحاد در قالب کلمات و جملات برای تمامی مردم جهان بیان میکنند. استکبارستیزی ملت ایران تا محو کامل اندیشههای استکباری در عالم ادامه دارد و تنها چیزی که میتواند این حرکت را متوقف کند دست برداشتن مستکبران از افکار استکباری است؛ اما تا زمانی که اندیشههای استکباری در ذهن استکبارگران وجود دارد، مبارزه ملت ایران و استمرار مرگ بر مستکبران و مرگ بر سردمداران استکبار استمرار خواهد یافت.

در پایان هر یادداشت و گفتاری می بایست گفتگوکننده و یا نویسنده نتیجهگیری داشته باشد؛ بهترین جملهای که من احساس میکنم لازم است در حسن ختام به آن اشاره نمایم این است که «مرگ بر استکبار تا محو اندیشههای استکباری ادامه دارد.».

نظر شما
پربیننده ها