جانشین سازمان بسیج دانشجویی:

راهپیمایی بزرگ دانشجویان در ۱۳ آبان برگزار می گردد/ جنبش دانشجویی امروز استکبارستیزتر از هر زمان

راهپیمایی بزرگ و دانشجویی دانشگاه های تهران باحضور تشکل های دانشجویی، امسال قبل از شروع مراسم ۱۳ آبان با تجمع مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲ - 03November 2013

راهپیمایی بزرگ دانشجویان در ۱۳ آبان برگزار می گردد/ جنبش دانشجویی امروز استکبارستیزتر از هر زمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، داوود گودرزی جانشین کمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ و دانشجویی دانشگاه های تهران، امسال قبل از شروع مراسم 13 آبان با تجمع مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

گودرزی ادامه داد: امسال هدف از برگزاری این راهپیمایی تبیین خوی استکباری آمریکا برای جامعه و همچنین پررنگ تر کردن حضور دانشجویان در مراسم یوم الله 13 آبان می باشد.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی در بیان موضع جنبش دانشجویی در قبال بحث مذاکره تصریح کرد: موضوع مذاکره به سیاستهای کلان نظام مربوط می شود و در همه دولت های قبلی و فعلی، یکسان است. جنبش دانشجویی با اصل مذاکره مشکلی ندارد، به شرطی که طرف مذاکره کننده، قواعد مذاکره را رعایت نماید؛ اما همیشه آمریکایی ها ثابت کرده اند که نه صداقت و نه منطق دارند و همواره بدنبال زورگویی و فریب هستند.

وی با اشاره به سابقه تاریخی دشمنی آمریکا علیه ایران، خاطرنشان کرد: آمریکا بارها خوی استکباری خود را علیه ملت ایران بکار گرفته است. ملت ایران 60 سال است که انواع توطئه ها را با گوشت و پوست خود، از سوی آمریکایی ها، لمس کرده است. آخرین توطئه ها موضوع تحریم های ظالمانه و بی منطق علیه ملت ایران است. دولتمردان آمریکا باید بگویند به چه جرمی ایران را تحریم کرده اند؟ ایران کدام سرزمین را اشغال کرده است؟ یا کدام نسل کشی را در عالم انجام داده است؟ این سابقه طولانی دشمنی، هیچگاه از ذهن ملت ایران، پاک نخواهد شد.

گودرزی افزود: جنبش دانشجویی بدنبال تبیین این موضوع است که آمریکا با طرح موضوع مذاکره بدنبال هدف زدودن روح استکبارستیزی از ملت ایران و همچنین از بین بردن روحیه مقاومت از مردم کشورمان می باشد. امروز آمریکا به ابزار تحریم، به عنوان آخرین ابزار خود بسیار امیدوار شده است که در مراسم 13 آبان، با حضور و بصیرت مردم و بویژه دانشجویان، نا امید خواهد شد.

جانشین کمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان خطاب به دولتمردان و سیاسیون کشور عنوان داشت: مطالبه جنبش دانشجویی کشور به عنوان نماینده مردم از دولتمردان و سیاسیون این است که به مذاکره یک نگاه تاکتیکی داشته باشند. مذاکرات باید از موضع قدرت باشد ، منافع جمهوری اسلامی در حد کلان باید لحاظ شود و نتیجه این مذاکرات برای مردم، بصورت شفاف بیان شود که چه روندی را طی می کند و چه زمانی ثمر خواهد داد.

گودرزی با بیان اینکه بسیج دانشجویی هماهنگی های لازم را با نمایندگان تشکل های دانشجویی کشور از جمله دفتر تحکیم وحدت، انجمن اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالتخواه انجام داده، افزود: همه تشکل ها بر محورها و اهداف این راهپیمایی اتفاق نظر داشته و بصورت ویژه در این راهپیمایی شرکت می کنند. امروز جنبش دانشجویی، استکبارستیزتر از هر زمان است.

گودرزی در پایان گفت: این مراسم از ساعت 8:30 صبح روز 13 آبان با خواندن زیارت عاشورا و سخنرانی نمایندگان تشکل های دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز می شود و دانشجویان از خیابان های حافظ و طالقانی مسیر منتهی به لانه جاسوسی را طی کرده و به خیل مردم می پیوندند.

نظر شما
پربیننده ها