آبخضر:

شعار "مرگ بر آمریکا" یک ذکر الهی است

دبیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تا زمانی که خوی استکباری در هیئت حاکمه‌ی دولت آمریکا وجود دارد و تا هنگامی که دولت آمریکا نسبت به جنایات خود اعتراف و عذرخواهی نکند و در قبال آن خسارت را نپردازد، شعار مرگ بر آمریکا در میان مردم ایران پررنگ تر گفته خواهد دشد.
کد خبر: ۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶ - 03November 2013

شعار

اصغر آبخضر قایم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه 13 آبان 3 واقعهی مهم تاریخی را در دل خود دارد، اظهار داشت: اولین حادثهی مهم خروش امام راحل علیه رژیم منحوس پهلوی و لایحهی ننگین کاپیتولاسیون بود که منجر به تبعید امام (ره) به ترکیه و سپس نجف اشرف شد.

آبخضر به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در تهران به دستور مستقیم آمریکا توسط رژیم پهلوی را دومین حادثهی تاریخی عنوان کرد و افزود: حادثهی سومی که به وقوع پیوست، تسخیر لانهی جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود که به دنبال آن امام خمینی (ره) فرمودند، انقلاب دوم به وقوع پیوست.

وی با اشاره به شکست آمریکا در این موضوع ادامه داد: با تسخیر سفارت آمریکا به دنیا ثابت شد که قدرت آمریکا پوشالی بوده و هیمنهی دولت استکباری آمریکا توسط دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی شکسته شد.

قایم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه 60 سال از 28 مرداد 1332 تا به امروز می گذرد، تصریح کرد: در این برههی تاریخی جنایت های بی شماری توسط آمریکا علیه مردم ایران صورت گرفته است.

آبخضر به غوغای برپا شده در کنگره آمریکا و لابی کشورهای اروپایی در رابطه با موضوع هسته ای اشاره کرد و گفت: این آمریکا است که نیازمند مذاکره با ماست و ما نیاز به مذاکره نداریم و نخواهیم داشت.

وی برگزاری برنامه 13 آبان امسال را با شکوه تر از سالهای گذشته خواند و اذعان داشت: فضای موجود در جامعه، خصوصاً در نسل نوجوان نشان دهندهی این است که 13 آبان امسال با شکوه تر از سال های گذشته در تهران و سایر شهرها برگزار خواهد شد.

قایم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را یه شعار الهی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تا زمانی که خوی استکباری در هیئت حاکمهی دولت آمریکا وجود دارد و تا هنگامی که دولت آمریکا نسبت به جنایات خود اعتراف و عذرخواهی نکند و در قبال آن خسارت را نپردازد، شعار مرگ بر آمریکا در میان مردم ایران پررنگ تر گفته خواهد دشد.

آبخضر در پایان گفت: به همین دلیل شعار 13 آبان امسال، شعار مرگ بر آمریکا انتخاب شده است.

نظر شما
پربیننده ها