سردار حزنی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

جنایات آمریکا از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه گفت: چگونه می‌توانیم جنایت‌های بی‌شمار دولتمردان آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام عزیزمان را فراموش کنیم.
کد خبر: ۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸ - 01November 2013

جنایات آمریکا از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد

سردار "سید ضیاءالدین حزنی"، فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه دلخوری ملت شریف و مسلمان ایران از آمریکاییها یک دلخوری و اختلاف ریشهای است، گفت: دلخوری ملت ما از آمریکاییها ریشه در خون بهترین فرزندان این مرز و بوم دارد.

وی افزود: چگونه میتوانیم جنایتهای بیشمار دولتمردان آمریکایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای مقدس امام عزیزمان را فراموش کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه، جنگ تحمیلی علیه ملت مظلوم ایران، آن هم در برههای حساس که کشور به واسطه پیروزی انقلاب با تحولات بسیاری مواجه شده بود، تحریک رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام خبیث و تجاوز به حریم ایران اسلامی را از جمله کوچکترین جنایات امریکاییها دانست که در ذهن ملت ایران نقش بسته است و خاطرنشان کرد: آنها در هشت سال جنگ تحمیلی از هیچ خدمتی به صدام و ارتش بعث عراق، از آموزش نیروها گرفته تا تزریق کمکهای مالی و تجهیزاتی و بینالمللی فروگذار نکردند.
 
سردار حزنی گفت: انواع و اقسام جنایتها، توطئهها و شیطنتهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه نظام مقدس ما صورت گرفته، به سرکردگی آمریکا و ایادی استکباری آن بوده است.

وی در ادامه بیان داشت : شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از جنایتها و خیانتهایی است که دولتمردان آمریکایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران روا داشتهاند و این شعار در مراسم 13 آبان امسال نیز طنینانداز خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه، در خصوص مصالحه و ارتباط با آمریکا، با بیان اینکه آمریکاییها پرونده سیاهی نزد ملت ایران دارند که چشم بستن بر آن آسان نیست، تأکید کرد: در این خصوص همه ما تحت امر مقام عظمای ولایت بوده و هستیم و هر آنچه ایشان مصلحت بدانند و تشخیص دهند، عمل خواهیم کرد.

سردار حزنی ادعای آمریکاییها مبنی بر اینکه تسخیر سفارتشان در تهران، تجاوز به حریم آنها بوده است را بی اساس خواند و گفت: اگر تسخیر لانه جاسوسی تجاوز به حریم آمریکا باشد، آنها پیشتر از آن به نظام و انقلاب ما تجاوز کردهاند.

وی ادامه داد: پیش از تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان انقلابی، آنها به عناوین مختلف دشمنی خودشان با انقلاب نوپای اسلامی را نشان دادند، داراییهای ما را مسدود کردند و در راه ضربه زدن به انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه، افزود: اگر قرار بر پاسخگویی در عرف دیپلماتیک هم باشد، ابتدا آنها باید پاسخگوی اعمالشان باشند، نه نظام مقدس جمهوری اسلامی.

سردار حزنی در پاسخ به این سؤال که اهمیت تسخیر لانه جاسوسی در ابتدای انقلاب تا چه اندازه بود و چه تأثیری در روند حرکت انقلاب داشت، گفت: در ارزش و اهمیت این حرکت، همین بس که امام عزیزمان آن را پس از پیروزی انقلاب اسلامی، "انقلاب دوم" خواندند و از این حرکت حمایت کردند.

وی ادامه داد: این حرکت، علاوه بر اینکه پوزه آمریکاییها را با اقتداری که خودشان متصور بودند به خاک مالید، در روحیه انقلابی مردم هم تأثیر بسیار ارزشمندی داشت که موجب شد در راه آرمانهای انقلاب ثابت قدمتر و محکمتر از قبل قدم بردارند.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه، بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان امسال تأکید کرد و گفت: مراسم 13 آبان امسال هم مانند سالهای قبل، بلکه باشکوهتر و باعظمتتر برگزار خواهد شد و مردم انقلابی ایران با حضور چشمگیر خودشان و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا به جهانیان اعلام خواهند کرد که از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهند آمد.

گفتگو از: شادمانی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار