نماینده مجلس شورای اسلامی:

مذاکره باید برمبنای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ادامه داشته باشد

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره باید بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ادامه داشته باشد. ما از تبیین های هوشمندانه ی مقام معظم رهبری و از انقلاب اسلامی حمایت می کنیم و همیشه مراقب حرکات فریب کارانه ی آمریکا تحت تاثیر لابی های صهیونیست هستیم.
کد خبر: ۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲ - 04November 2013

مذاکره باید برمبنای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ادامه داشته باشد

دکتر علی رضا منظری توکلی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس در حاشیه مراسم یوم الله 13آبان ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره ی دانش آموزان شهیدی که با دستان کوچکشان حماسه ی بزرگی را درروز 13آبان 1357آفریدند و با درود به ارواح پاک شهدا و حضرت امام خمینی (ره) و تبریک این روز بزرگ به محضر ملت شریف ایران اظهار داشت: امیدوارم همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند در راه مبارزه لحظه ای درنگ نکنیم، مطمئن باشید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دکتر توکلی با اشاره به موضع حضرت امام (ره) نسبت به آمریکا تصریح کرد: به دلیل اینکه آمریکا تحت تاثیر لابی های صهیونیستی بود ایشان رابطه ایران و آمریکا را رابطه گرگ و میش می دانستند و با توجه به خوی استکباری آمریکا معتقد بودند که همیشه باید منتظر حیله و نیرنگ آمریکا باشیم.

وی افزود: در روز 13آبان اتفاق هایی چون تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه ی جاسوسی به وسیله ی دانشجویان پیرو خط امام (ره) همواره نشان دهنده ی روحیه ی استکبار ستیزی و مظلومیت ملت ایران در مقابل آمریکاست.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز به حول و قوه الهی با پیشرفت های علمی که ایران داشته بعد از انقلاب اسلامی توانسته پله های پیشرفت را طی کند و این سبب شده که آمریکا در موضع ضعف نسبت به ما قرار گیرد.

وی با اشاره به موقعیت ایران به لحاظ مسائل علمی وتکنولوژی بیان کرد: مقام معظم رهبری در در آخرین دیدار خود با نمایندگان مجلس بر دو موضوع تاکید کردند، یکی مسئله معیشت مردم ودیگری بر علم. ایشان بهترین راه مبارزه با آمریکا را مجهز شدن به علم و دانش دانستند.

دکتر علی رضا منظری توکلی استفاده ی به جا ازاستعدادها وامکانات موجود در دانشگاه ها و مدارس را ازمصادیق توجه به علم دانست وگفت:ما امید داریم که انشالله با اقتصاد مقاومتی، تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی بتوانیم گام های بلندی را در راه مبارزه با آمریکا جهان خوار برداریم.

 وی در ادامه افزود: مهم این است که مردم همواره در خط ولایت و رهبری و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

دکتر توکلی با اشاره به حضور یکپارچه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 13 آبان امسال خاطر نشان کرد: امروز نمایندگان در این راهپیمایی شرکت کردند تا به آمریکا ثابت کنند ما همواره ایستاده ایم، معنای نرمش قهرمانانه این است که ما همواره برای مقابله آماده باشیم.

وی در پایان بیان کرد : مذاکره نیز باید بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ادامه داشته باشد. ما از تبیین های هوشمندانه ی مقام معظم رهبری و از انقلاب اسلامی حمایت می کنیم وهمیشه مراقب حرکات فریب کارانه ی آمریکا تحت تاثیر لابی های صهیونیست هستیم.

نظر شما
پربیننده ها