غریو فریادها در محکومیت سیاست های استکباری آمریکا

دانش آموزان و دانشجویان حاضر در مقابل سفارت سابق آمریکا موسوم به لانه جاسوسی با سردادن شعارهای کوبنده، سیاست های استکباری دولت آمریکا در سراسر جهان را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶ - 04November 2013

غریو فریادها در محکومیت سیاست های استکباری آمریکا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، خیل عظیم دانش آموزان و دانشجویان با شور انقلابی وصف ناپذیر در این مکان به نمایندگی از مردم کشور، انزاجار خود را از سیاست های ظالمانه دولت آمریکا در سراسر جهان را اعلام کردند.

این گزارش حاکی از آن است که لحظه به لحظه بر انبوه جمعیت دانش آموزان ، دانشجویان و سایر اقشار حاضر در مراسم یوم الله 13 آبان افزوده می شود.
 
اکنون شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، مطیع رهبریم، تا آخر ایستاده ایم؛ غریو فریاد پرقدرت جمعیت حاضر دراین مکان است که بسیاری از آنها اعتراض خود را به شکل تصویری در قالب پلاکاردها و پوستر های مختلف مانند عکس اوباما رئیس جمهور آمریکا که در چشم او پرچم رژیم صهیونیستی نقش بسته نیز به معرض دید عموم گذاشته اند.
 
در خیابان های اطراف لانه جاسوسی غرفه های مختلف فرهنگی – اجتماعی با عناوین آمریکا شناسی، میلیتاریزم آمریکایی، رویای آمریکایی در مسیر راهپیمایی ایجاد شده است.
 
همچنین با توجه به در پیش بودن ایام محرم ،پیام هایی از حرکت عاشواریی امام حسین (ع) با مضامین ظلم ستیزی در سربندها و یا پوستر های در دست راهپیمایان و حاضران در این مراسم جلب توجه می کند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار