محمد سلیمانی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

سفارتخانه‌های امریکا در تمام جهان مکانی برای جاسوسی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سفارت‌خانه‌‌های امریکا نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان مکانی برای جاسوسی و شنود تمام اطلاعات مردم است.
کد خبر: ۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷ - 04November 2013

سفارتخانه‌های امریکا در تمام جهان مکانی برای جاسوسی است

"محمد سلیمانی"، نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی  در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه امسال نشان داد حرکتی که 30 سال پیش جوانان انقلابی کشورمان در تسخیر لانه جاسوسی انجام دادند یک کار کاملا درست و بجا بود.

وی در ادامه بیان داشت: دانشجویان جوان کشورمان 30 سال پیش با بصیرت و نگاه عالمانه، هویت امریکاییها و لانه جاسوسیشان را شناخته و بر ملا کردند؛ این امر نشان میدهد که دانشجویان ما 30 سال از تمام دنیا جلو هستند.

سلیمانی در ادامه گفت: امروز برای همه جهان مشخص شده است که سفارتخانههای امریکا نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان مکانی برای جاسوسی و شنود تمام اطلاعات مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس ابراز کرد: امریکا کشوری است که به هیچ عنوان نمیتوان به او اعتماد کرد، به گونهای که کشورهای همپیمان امریکا نیز این موضوع را دریافتهاند.

وی در پایان با بیان اینکه ملت و دولت ایران امروز در سراسر جهان به ملت بصیر و آگاه شهرت دارد، گفت: تمام مردم دنیا برای شنیدن سخن حق و حقیقت گوششان به دهان ملت و دولت ایران است، چرا که در قضایایی متعدد ثابت شده است که ایران یک کشور صلحطلب و استکبارستیز است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار