دکتر عباسی:

آمریکا را همچنان شیطان بزرگ می‌دانیم و او را ام‌الفساد می‌شناسیم

رئیس اندیشکده یقین اظهار داشت: الگوی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا دیگر الهام‌بخش نیست و امروز می‌خواهد جریانی راه بیاندازد که بگوید ما هنوز قوی هستیم.
کد خبر: ۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸ - 03November 2013

آمریکا را همچنان شیطان بزرگ می‌دانیم و او را ام‌الفساد می‌شناسیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اجتماع بزرگ "مرگ بر آمریکا" با محوریت استکبار ستیزی، عصر دیروز با حضور دکترحسن عباسی رئیس مرکز اندیشکده یقین، سهیل کریمی مستندساز،پیرهادی و سروری اعضاء شورای شهر تهران، سعید قاسمی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس، حامد زمانی و اسفندیار قرهباغی از خوانندگان کشور و جمع کثیری از فعالان عرصه سایبر و وبلاگنویسان کشور در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد.

دکترحسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در این مراسم اظهار داشت: امروز در شرایطی روز مبارزه با استکبار را گرامی میداریم که ایالات متحده آمریکا همچنان بر طبل دشمنی میکوبد و به نبرد بیهوده با خدا ادامه میدهد.


وی افزود: روزی که امام خمینی(ره) به گورباچف نامه نوشتند که به جنگ بیهوده با خدا ادامه ندهید آمریکا نیز امروز در نبرد با خدا است و به این راه ادامه میدهد.


عباسی ادامه داد: ۳۴ سال از آنچه دانشجویان پیرو خط امام برای تسخیر لانه جاسوسی انجام دادند، گذشته است و امروز اروپا متوجه شد که سفارت ایالت متحده آمریکا مرکز دستگاههای امنیتی و جاسوسی آمریکا است، ۳۴ سال گذشت تا به فرموده رهبر معظم انقلاب هیبت و ابهت آمریکا در اروپا نیز بشکند.


رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: امروز قدرت ایالت متحده آمریکا روز به روز به مثابه قالب یخ در آفتاب تابستان آب میشود.

وی با اشاره به وجود سازمان NSA در آمریکا که یک سازمان جاسوسی است، عنوان کرد: تعجب میکنم که اتحادیه اروپا امروز اعلام میکند که نمیدانستند آمریکا جاسوسی میکند؛ در حالی که آمریکا آنتنهایی دارد که شبیه توپ بزرگ گلف است و از طریق آن به جاسوسی میپردازد.


عباسی ادامه داد: چطور ممکن است اروپا که خودش این آنتنها را دارد از جاسوسی آمریکا خبر نداشته باشد.


رئیس اندیشکده یقین افزود: دو سال پیش در مرکز "دکترینال بدون مرز" گزارشی را در مورد سازمان NSA تهیه کردیم و به مسئولان کشور توصیه کردیم که این سازمان، سازمانی برای اداره آینده جهان است و آمریکا میخواهد فضایی را به وجود آورد تا جهان را اداره کند و امروز آمریکا قصد دارد به مغز حیاتی جهان تبدیل شود.


وی خاطرنشان کرد: در شمال شرق ایالت متحده آمریکا ۹ هکتار ابرکامپیوتر وجود دارد که روزانه ۳.۵ میلیارد پیام از سوی این رسانه تهیه میشود و ما بارها در سخنرانیهای دانشگاهی و دانشآموزی به نسل جوان توصیه کردیم که در شبکههای اجتماعی اطلاعات خود را بیمهابا منتشر نکنند.

عباسی ادامه داد: عجیب است که اروپا تازه این امر را متوجه شده باشد که این مسئله بازی NSA است و باید شفاف شود.

رئیس اندیشکده یقین تأکید کرد: قدرت اقتصادی و سیاسی آمریکا نابود شده است و قدرت فرهنگی و نظامی این کشور نیز به کار نمیآید؛ بنابراین یک راه پیشرو دارند که خود را مغز جهان بدانند و خود را مدیر جهان فرض کنند.


وی افزود: در کشور ما همه تصور میکنند اینترنت تمام کشورها زیر نظر وزارت مخابرات است ولی اینترنت یک پدیده مخابراتی نیست؛ بلکه بر بستر مخابرات کار میکند که در بسیاری از کشورها تحت نظارت وزارت دفاع است.


عباسی گفت: در سازمان NSA برای هر فردی یک فایل مخصوص وجود دارد که تمام اطلاعات مرتبط با صدا، تصویر، اثر انگشت و ... را از طریق ارتباط انسانها با اینترنت به دست میآورند.


رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: آمریکا کشوری است که امسال دو فیلم سینمایی ساخته که کاخ سفید در آن سقوط کرده است و یکی از آنها به پرونده هستهای آمریکا مربوط میشود.


افشای دروغ آمریکا مبنی بر تماس روحانی با اوباما


وی با افشای دروغ آمریکا مبنی بر تماس دکتر روحانی با اوباما، اظهار داشت: آمریکاییها میگفتند رئیس جمهور ایران برای مذاکره به اوباما زنگ زده است؛ ولی این دروغ را خودشان در فیلم سینمایی خودشان فاش کردند و نشان دادند که تماس اوباما با روحانی از قبل برنامهریزی شده بود.


عباسی افزود: فیلم ساخت آمریکایی در چند سال گذشته تهیه شده بود که در آن آمریکاییها به دنبال «تلفن دیپلماسی» با ایران بودند.


به گفته رئیس اندیشکده یقین، زمانی که آمریکا رابطه خود را با دروغ شروع میکند، باید بطلان مسیر خود را بپذیرد و نمیتوان به این کشور اطمینان کرد.


وی افزود: امام خمینی (ره) چهار صفت را به آمریکا نسبت دادند که جوهره ذاتی این کشور است.


عباسی اظهار داشت: استکبار جهانی، شیطان بزرگ، تروریست بالذات و امالفساد غرب صفاتی است که امام خمینی (ره) در مورد آمریکا به کار بردند.


رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: آمریکا دارای تمدنی است که امروز ۲۵ میلیون وبسایت پورنو دارد. یعنی به تعداد هر ۱۳ آمریکایی یک وبسایت پورنو وجود دارد.


وی با اشاره به تمدن اقتصادی مبنی بر ربا در آمریکا، گفت: حرکت اقتصادی آمریکا براساس ربا است، این کشور ۱۷ تریلیون دلار بدهی دارد و سالی ۱.۱ تریلیون دلار بر بدهی آن افزوده میشود که این ربا، ربا خالص است و دلار آمریکا پشتوانه ندارد.


عباسی گفت: ایالت متحده آمریکا بر مبنای سنت الهی به زودی زود در جنگ بیهوده با خدا که بر اثر ربای اقتصادی انجام داده است از کره زمین محو میشود.


رئیس اندیشکده یقین افزود: تا ۸۰ سال آینده هر کودکی که در آمریکا به دنیا بیاید باید بدهی کشور را پرداخت کند.
وی افزود: رابطه با آمریکا رافع مشکلات و درمان دردها برای ما نیست. البته برای مذاکره احترام قائلیم؛ زیرا منطق داریم و تیم مذاکره کننده با منطق وارد میشود. ولی اینکه بگوییم با برقراری رابطه مشکلات از بین میرود اینگونه نیست.


عباسی ادامه داد: اگر مشکلات در برقراری رابطه با آمریکا رفع میشود، چرا در اسرائیل ۱۴ نفر در طول یکسال گذشته وسط خیابان خودسوزی کردند.


وی اضافه کرد: جریان لیبرال جامعه چه سودی میبرد از اینکه نفی مبارزه با دشمن را سر دهد؟

اعلام آمادگی برای راهاندازی جنبش رسمی مبارزه با ربا


رئیس اندیشکده یقین گفت: اگر بانک مرکزی و سازمان بورس کشور ربا را از ساختار اقتصاد جدا نکنند، جنبش رسمی مبارزه با ربا در کشور را آغاز میکنیم.

عباسی گفت: چرا مدل اقتصادی آمریکا در کشور پیاده میشود؟ در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری نیز گفته شد که ۸۰ درصد اقتصاد کشور ربوی است، اگر جریان اقتصاد دانشگاههای کشور که غربگرا است نمیتواند ربا را بزداید، اعلام کند، اگر دولت نمیتواند ربا را بزداید بگوید تا ما فکری بکنیم.


رئیس اندیشکده یقین گفت: چارهای نداریم جز اینکه فسادی که از آمریکا در کشور جاری شده است، بزداییم؛ قرار است تفکر اداره جامعه پایه شرعی داشته باشد.


وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا چیزی جز هیبت نیست که انقلاب اسلامی این هیبت را شکست.
 

عباسی اضافه کرد: الگوی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا دیگر الهامبخش نیست و امروز میخواهد جریانی راه بیاندازد که بگوید ما هنوز قوی هستیم.


رئیس اندیشکده یقین با اشاره به نقش رسانههای کشور در مبارزه با استکبار جهانی گفت: رسانههای کشور و مردم باید در روز مبارزه با استکبار یک بار دیگر این هیمنه را بشکند.


عباسی افزود: امروز پیرو فرموده امام خمینی (ره) جمع شدهایم تا با مقام معظم رهبری بیعت کنیم و بگوییم آمریکا را همچنان شیطان بزرگ میدانیم و امالفساد غرب میشناسیم.


وی در پایان سخنانش اظهار داشت: ما با مصادیق فساد آمریکا به خصوص ربا میجنگیم و در شکستن هیبت آمریکا حضور جدی داریم و آمادهایم تا سنگرهای کلیدی جهان را با دو عنصر علم و ایمان فتح کنیم و تمام نیت ما برافراشتن کلمةالله بر فراز قلل جهان است.

نظر شما
پربیننده ها