بیانیه دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج درآستانه 13 آبان ماه؛

13آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: حضرت امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.
کد خبر: ۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶ - 03November 2013

13آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با انتشار بیانیه ای از عموم مردم و اقشار مختلف بسیج، جهت شرکت گسترده و باشکوه درراهپیمایی 13 آبان، روز ملی استکبار جهانی دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح می باشد:

در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی وملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی سیزدهم آبان یادآور ۳ اتفاق مهم یعنی تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در سال ۱۳۵۷و تسخیر سفارت آمریکا توسط جمعی از مردم و دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که هر ۳ رویداد نقش موثری در تحرک و پویایی انقلاب اسلامی داشته است.

از آنجا که این مناسبت ها از اهمیت و جایگاه ویژه ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار شده و پیامدها و آثارش همچنان درعرصه و صحنه سیاست های داخلی و خارجی به چشم می خورد، به منظور پیروی از فرمایشات گوهر بار حضرت امام خمینی (ره) که در یکی از پیام هایشان این حرکت را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند و همچنین برای اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری، از عموم مردم و اقشار مختلف بسیج دعوت بعمل می آید تا همپای دانش آموزان و دانشجویان دراین مراسم استکبار ستیزی حضوری فعال و باشکوه داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار