بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت 13 آبان:

فریاد "هیهات من الذله" در گوش حامیان دروغین حقوق بشر

بی تردید تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) انقلابی، مهمتر از انقلاب اول و نقطه عطف و سرنوشت سازی است که نه تنها صراط مستقیم انقلاب اسلامی را مستحکم تر کرده، بلکه راه را برای مردم مظلوم منطقه روشن کرده و جریان ساز بیداری اسلامی شد.
کد خبر: ۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵ - 03November 2013

فریاد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با انتشار بیانیه ای از عموم مردم و اقشار مختلف، جهت شرکت گسترده و باشکوه درراهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح می باشد:

در آستانه ماه محرم، ماه قیام و شهادت و همزمان با یوم الله 13 آبان وسی وسومین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی، بار دیگر با تاسی از نهضت سید الشهداء (ع)، برترین رهبر ظلم ستیز تاریخ و با تاکید بر هویت استکبار ستیز انقلاب اسلامی، با حضور در گردهمایی ضد آمریکایی امت شهید پرورمان، حماسه ای سیاسی را خلق می کنیم و همراه با آزادیخواهان و ملت های بیدار منطقه، ندای "هیهات من الذله" خود را در گوش حامیان دروغین حقوق بشر فریاد می کنیم.

بی تردید تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) انقلابی، مهمتر از انقلاب اول ونقطه عطف و سرنوشت سازی است که نه تنها صراط مستقیم انقلاب اسلامی را مستحکم تر کرده، بلکه راه  را برای مردم مظلوم منطقه روشن کرده و جریان ساز بیداری اسلامی شد.

حضور پر شور ملت سرافرازمان در این روز، پاسداشت میراث گرانبهای بنیانگذار انقلاب اسلامی است که تحریف پذیر نخواهد بود و گرامیداشت آرمان انقلابی دانشجویان و ملتی است که فرهنگ شهادت، مقاومت و استکبار ستیزی، باور قاطع و اندیشه راسخ آنهاست وتجلی بخش عظمت، حماسه و مجاهدت رزمندگانی است که در جبهه های دفاع مقدس خوش درخشیدند واعلام دوباره شعار"مرگ بر آمریکا" است که نشانه شعور انقلابی مردمی است که در صراط مستقیم کفر ستیزی حسینی همچنان در حرکتند.

این روزها  و در جریان افشای فعالیت های جاسوسی استکبار جهانی و رسوایی دوباره دولت آمریکا در شنود مکالمات سران دیگر کشورها، جهانیان معترض به نظام استعماری آمریکا را به خیابان ها کشاند.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این روز، همسو با خانواده های معزز شهدا وایثارگر و همراه با جریانات استکبار ستیز منطقه و جهان در اعتراض به دخالت های آمریکا، انزجار خود را از اقدامات غاصبانه و غیر انسانی نظام سلطه در حمایت از جنگ افروزان، استفاده کنندگان از سلاح های شیمیایی، تروریسم دولتی وصهیونیزم بین الملل اعلام نموده ومردم پرشور و انقلابی را به حضور در مراسم پرشکوه "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" دعوت می نماید.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار