حجت الاسلام و المسلمین ولایی:

13 آبان روز ذلت آمریکا است

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: 13 آبان روز پایان یافتن نیرنگ های آمریکا بود و دانشجویان با بصیرت باعث ذلت آمریکا در آن روز شدند.
کد خبر: ۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷ - 04November 2013

13 آبان روز ذلت آمریکا است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین ولایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در گفتگوی اختصاصی با خبر گزاری دفاع مقدس اظهار داشت: آمریکا به خوبی می داند که در مقابل بصیرت مردم ایران بازنده است و کاری از پیش نمی برد. 

وی با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در عاشورا گفت:دلیل اصلی قیام  امام حسین (ع) مبارزه با کفر بود و 13 آبان برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی بود. 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اعلام این مطلب که شعار مرگ بر آمریکا تا آخرین لحظه ی وجود خسمانه ی آمریکا ادامه خواهد داشت افزود:  ما با سردادن شعار مرگ بر آمریکا به جهانیان ثابت کردیم که آمریکا باطل است و ما حقیم و خدا را شکر ملت های دیگر هم به این مفهوم رسیده اند که به گفته مقام معظم رهبری شعار مرگ بر آمریکا مختص کشور ایران نیست به تمام کشورها تعلق گرفته است.


حجت الا سلام و المسلمین ولایی با اشاره به فرا رسیدن یوم الله سیزده آبان توسط دانشجویان پیرو امام (ره)  گفت:دانشجویان امروز هم باید با بصیرت کامل و پیروی مطلق از ولی امر خود گوش به فرمان باشند تا دشمن نتواند نفس راحتی بکشد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به مذاکرات صورت گرفته ی اخیرافزود:در خصوص مذاکرات و هر گونه اقدامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و خواهیم ماند و دشمنان ما بدانند ما جز امر ایشان هیچ حرکتی را نخواهیم داشت. 

وی در پایان از تمام دانشجویان، دانش آموزان ومردم فهیم و همیشه در صحنه ی کشورمان خواست تا با حضور خود در روز 13 آبان مشتی محکم بر دهان استکبارستیزان بزنند. 

نظر شما
پربیننده ها