معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) تاکید کرد؛

نقش مهم ثبت ملی یادمان «قراویز» در معرفی بیشتر این منطقه

سرهنگ «کریمی» با بیان اینکه منطقه عملیاتی «قراویز» مهد شهدای همدان است، گفت: اگر یادمان قراویز ثبت ملی شود به طور حتم زائران راهیان نور بیشتری از آن بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۶۶۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰ - 26April 2024

نقش مهم ثبت ملی یادمان «قراویز» در معرفی بیشتر این منطقهسرهنگ پاسدار «کامران کریمی» معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های تاثیر گذار در حوزه جهاد تبیین که مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است، اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

وی با اشاره به نقش مهم این مناطق در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: شهدا، ایثارگران و جانبازان ما در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی در این مناطق به ارمغان گذاشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به اعزام ۱۱ هزار نفر از اقشار مختلف استان همدان در سال گذشته به مناطق عملیاتی کشور، اضافه کرد: از ظرفیت پیشکسوتان و راویان دوران دفاع مقدس در راستای آگاه سازی هرچه بیشتر زائران راهیان نور نیز استفاده شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی اعزام بیش از ۵ هزار نفر در سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور، خاطرنشان کرد: به لطف خدا اردوهای راهیان نور تاثیرات خیلی خوبی در راستای مقابله با هجمه‌ای که دشمن بر علیه ما پیش گرفته داشته است.

کریمی با بیان اینکه منطقه عملیاتی «قراویز» مهد شهدای همدان است، متذکر شد: اگر یادمان قراویز ثبت شود به طور حتم زائران بسیاری از آن بازدید خواهند کرد چراکه در هر منطقه عملیاتی که زیرساخت‌های مناسبی تعبیه شده زائران راهیان نور استقبال بیشتری از آن خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار