رئیس کمیته دانشجویی برگزاری مراسم سیزده آبان خبر داد:

راهپیمایی دانشجویی در دهه برائت از مستکبرین

رئیس کمیته دانشجویی برگزاری مراسم سیزده آبان با اشاره به راه اندازی کمیته دانشجویی دهه برائت از مستکبرین به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط این کمیته پیرامون این دهه پرداخت.
کد خبر: ۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴ - 30October 2013

راهپیمایی دانشجویی در دهه برائت از مستکبرین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی و رئیس کمیته دانشجویی پیرامون موضوعات مختلف دهه برائت از مستکبرین به بیان برنامه ها و اقدامات انجام گرفته پرداخت و اظهار داشت: راه اندازی کمیته دانشجویی دهه برائت از مستکبرین، انتخاب دبیر کمیته، تشکیل تیم دانشجویی منسجم، برگزاری جلسه هماهنگی تشکل های دانشجویی از جمله اقدامات کمیته دانشجویی برگزاری مراسم سیزده آبان می باشد.

حیدری ادامه داد: برگزاری کنفرانس خبری خضرایی، نماینده ی این کمیته و برگزاری نمایشگاه سیاهه جنایات آمریکا علیه ایران و جهان در محل لانه جاسوسی سابق، برگزاری نمایشگاه پوستر با عنوان دموکراسی آمریکایی، برگزاری نمایشگاه های موضوعی مختلف پیرامون تسخیر لانه با موضوعات متنوعی همچون 13 آبان -استکبار ستیزی -اقدامات ضد بشری آمریکا را از دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت اعلام کرد.

رئیس کمیته دانشجویی برگزاری مراسم سیزده آبان انتشار چند بیانیه ی کمیته ی دانشجویی مورد نظر و همچنین برگزاری نشست خبری نمایندگان تشکل های دانشجویی به مناسبت سیزده آبان، مشارکت و همکاری جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم یوم الله سیزده آبان امسال در مقابل لانه جاسوسی و اجرای برنامه های دانشگاهی متعدد از جمله کرسی های آزاد اندیشی، سخنرانی و مناظره ها را از دیگر برنامه های این کمیته دانست.

وی افزود: امسال به مناسبت تقارن سیزده آبان با آغاز ماه محرم به همت دانشجویان دانشگاه های تهران، راهپیمایی دانشجویی از مقابل دانشگاه صنعتی امیر کبیر تا مقابل لانه جاسوسی با محوریت استکبار ستیزی و فریاد ظلم ستیزی برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی برگزاری همایش فاتحان لانه جاسوسی با حضور دانشجویان تسخیر کننده ی آن زمان و تقدیر از خانواده های دانشجویانی که در تسخیر نقش داشته اند و به فیض شهادت نائل گشته اند را به همراه ذکر خاطرات آن زمان از مهمترین برنامه های این کمیته دانست و اظهار امیدواری کرد این همایش به بهترین نحو و با حضور مسئولان مربوطه برگزار شود.

نظر شما
پربیننده ها