بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت 13 آبان؛

شعار مرگ بر آمریکا ناشی از بصیرت یک ملت متمدن است

سازمان بسیج هنرمندان کشور با صدور بیانیه‌ای از هنرمندان کشور برای شرکت در آئین‌های سراسری گرامیداشت روز مبارزه با استکبار دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲ - 03November 2013

شعار مرگ بر آمریکا ناشی از بصیرت یک ملت متمدن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج هنرمندان کشور با صدور بیانیهای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون"

بار دیگر در طلیعه ی روز ملی مبارزه با استکبار که با حلول ماه پیروزی خون بر شمشیر مصادف شده، مشت های گره کرده ی امت اسلامی و ملت سرافراز ایران، بیرق سرافرازی مبارزه با کفر جهانی را به اهتزار در می آورد و بانگ دشمن شکن مرگ بر آمریکا، کاخ زور گویان و زور مداران عالم را به لرزه در می آورد.

شعاری که ناشی از بصیرت یک ملت متمدن بر دهها سال وحشیگری، چپاول و مبارزه با منافع ملت ایران و امت اسلامی است. حرفی که از اعماق وجود ملتی بر می خیزد که سال ها چیزی بجز دشمنی، در برابر عزت و عظمتش عرضه نشده است.

آمریکا در حال حاضر نماد طاغوتی تفرعنی است که نظام اسلامی به فرمان الهی چون کلیم الله در مقابل او ایستاده و موج خروشان ملت ایران، آیتی است که چون ید بیضا در دستان این موسی روزگار می درخشد تا معجزهای برای پند پذیران و نشانهای برای از بین بردن مضحکههای پوشالی ساحران و دجالان شود.

سازمان بسیج هنرمندان کشور ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی امیدوار است با حضور هنرمندان بسیجی در این دریای خروشان امت، چشم به اشارات و گوش به اوامر مقام عظمای ولایت، بار دیگر آمادگی خود را برای مبارزه جدی با استکبار جهانی در سنگر هنر و فرهنگ ابراز داشته و در یوم الله سیزدهم آبان با همه هموطنان با شهدای بزرگوار پیمانی دوباره خواهد بست که: "الا ان اولیاء الله لا خوف علیهم و لاهم یحزنون".

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار