توبه گرگ مرگ است؛

امروز پرصلابت‌تر از قبل هیبت پوشالی آمریکا به لرزه در خواهد آمد

با فتح لانه جاسوسی ماهیت چهره‌های سازشکار که در صحنه سیاسی کشور ظاهر شده بودند، افشاء شد و روحیه بیداری و هوشیاری و وحدت در امت دمیده شد و از همه مهم‌تر، ابهت پوشالی آمریکا در جهان شکسته شد.
کد خبر: ۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۲ - 04November 2013

امروز پرصلابت‌تر از قبل هیبت پوشالی آمریکا به لرزه در خواهد آمد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمداسماعیل امامزاده به مناسبت 13 آبان ماه در جهان نوشت: «جوانها مطمئن باشند که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند».

این عبارت، نوید بزرگ مردی بود که عمر خود را در این راه مبارزه با استعمار و امپریالیزم و استقرار حکومت اسلامی سپری کرد و با کوله باری از تجربههای ارزنده و مستند به وعدههای قطعی الهی، این حقیقت را به جوانان و همه مبارزان بشارت داد که شیاطین به طلایهداری آمریکای صهیونیستی با همه ساز و برگ و عده و عدّه نمیتوانند در مقابل ملتی آگاه و ولایی هیچ غلطی بکنند.

حضرت روحالله، که بزرگترین انقلاب دینی را با اضمحلال نظام وابسته و پوسیده شاهنشاهی و استقرار حکومت اسلامی رهبری و زعامت کرد، با توصیف حرکت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 به «انقلاب دوم» و انقلابی بزرگتر از انقلاب اول، سه روز پس از این رخداد تاریخی (16/8/1358)، میفرمایند: «در ایران انقلاب است، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول... شما میبینید که الان مرکز فساد آمریکا را جوانها رفتهاند گرفتهاند و آمریکائیها هم که در آنجا بودند گرفتند و آن لانه فساد را بدست آوردند و آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و جوانها مطمئن باشند که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند».

اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا نشان میدهد که شیطان بزرگ با دخالتهای آشکار و پنهان، سعی در ایجاد جریانهای انحرافی در نهضت داشت و در سفارتخانههای خود واحدی به نام «مرکز عملیاتی» را به وجود آورده بود که روسای این مراکز، رهبری عملیات گوناگون جاسوسی، سازماندهی مخالفان و برنامهریزی برای عملیاتهای تخریبی در حوزه مأموریتشان را بر عهده دارند. این گونه افراد، عموما در پوشش دیپلماتیک فعالیت میکنند و از مصونیتهای دیپلماتیک برخوردار هستند. در سفارتخانههای آمریکا، دفاتری برای ثبت فعالیت مأمورانی که زیرنظر سفارتخانه به کار جاسوسی اشتغال دارند، وجود دارد. در این دفاتر تمام عملیات موفق و ناموفق مأموران و عوامل نفوذی آمریکا در مراکز دولتی یا نظامی و... با حروف و علائم رمز ثبت، و به وزارت خارجه آمریکا منعکس میشود و سندهای موجود در این دفاتر از جمله اسنادی است که سفارتخانههای آمریکا در جهان به محض احساس خطر مبادرت به مخفی کردن و یا انهدام آنها میکنند.

«ویلیام کیسی»، رئیس پیشین سیا، در اسفند 1361 گفته بود: سازمان سیا در تمامی کشورهایی که برای آمریکا اهمیت حیاتی داشته باشند، فعالیتهای جاسوسی شدیدی را به منظور ارزیابی میزان ثبات سیاسی و اقتصادی این کشورها اعمال میکند.
وی «جیمی کارتر»، رئیسجمهور اسبق آمریکا را به خاطر عدم آگاهی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از سقوط شاه ایران مورد نکوهش قرار داد و گفت: «چنین اتفاقی علیه منافع آمریکا در هیچ کجای جهان اتفاق نخواهد افتاد».

وقایع و رخدادهای متعدد و فراوان و از جمله دخالتهای آشکار و نهان آمریکا در اقصی نقاط جهان و جابهجایی قدرتها در کشورهای مختلفگویای این واقعیت است که به گفته «ویلیام کیسی»، نظام آمریکا برای حفظ منافع نامشروع خود در تمام کشورها، از هیچ دخالت و جنایتی حتی استراق سمع از صمیمیترین همپیمانان خود اباء و اکراه ندارد.

حضرت امام خمینی(ره) با اعتقاد وثیق و عالمانه این حقیقت که: همه گرفتاری که ما داریم از دست آمریکا داریم، پس از اینکه احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران مطرح گردید، با صلابت و قاطعیت فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند...، مگر آمریکا میتواند دخالت نظامی در این مملکت بکند. امکان برایش ندارد. تمام دنیا توجهشان الان به اینجاست... غلط میکند دخالت نظامی بکند. نترسید و نترسانید. همین تعبیر که جوانان ما از روی احساسات جوانی کردند که اگر چنانچه آمریکا بخواهد دخالت نظامی بکند ما چه خواهیم کرد، اصلا این اگر را هم نباید بگویید. آمریکا عاجز از این است که دخالت نظامی بکند ما چه خواهیم کرد... اگر آنها میتوانستند دخالت نظامی بکنند شاه را نگه میداشتند.»

آمریکا هیچگاه در طول حیاتش اینگونه تحقیر نشده بود. با فتح لانه جاسوسی ماهیت چهرههای سازشکار که در صحنه سیاسی کشور ظاهر شده بودند، افشاء شد و روحیه بیداری و هوشیاری و وحدت در امت دمیده شد و از همه مهمتر، ابهت پوشالی آمریکا در جهان شکسته شد. مردم قهرمان و انقلابی و ولایتمدار ایران 444 روز کارکنان جاسوس سفارت را در پنجه قدرت خود نگه داشته و در مقابل تمامی فشارها ایستادگی کردند و هیات حاکمه آمریکا «ابرقدرت و ببر کاغذی قرن» را به خفت کشاندند.

پانزده سال قبل از 13 آبان 58، این رادمرد بزرگ تاریخ (امام خمینی(ره)) با هدف قرار دادن آمریکا و رژیم غاصب و سفاک اسرائیل در جریان مصوبه ننگین دولت و مجلسین شورای ملی و سنای ایران در زمینه اعطای مصونیت قضایی به اتباع آمریکایی، علیرغم دریافت این پیام از سوی دربار شاه که: «باید خیلی مواظب باشند که به دولت آمریکا برخوردی نداشته باشد که خیلی خطرناک است و با عکسالعمل تند و شدید آنان مواجه خواهد شد.
 
دیگر هر چه بگویند (حتی حمله به شخص شاه)، چندان مهم نیست»؛ در تاریخ 4/8/1343 نطق تاریخی خود را در افشاء آمریکا چنان بیان داشت که در شب 13 آبان 1343، صدها کماندو و چترباز مسلح به همراه مزدوران ساواک بیت امام در قم را محاصره کرده و پس از اشغال بیت و ضرب و جرح طلاب، امام را دستگیر و به تهران انتقال دادند و هنوز آفتاب 13 آبان از افق بیرون نیامده بود که رهبر بزرگ نهضت را با یک هواپیمای نظامی به ترکیه تبعید کردند. یکی از نتایج این تبعید را در 13 آبان 57 میان دانشآموزان و دانشجویانی که از مکتب امام زلال حریت و آزادگی و عزت اسلامی را چشیدند، میتوان دید که حماسهای در تأسی از مولا و مقتدای خود خلق کردند و رژیم وحشتزده پهلوی با به خاک و خون کشیدن نوجوانان و جوانان پاکباختهای که پایان سلطه آمریکا بر کشور را هدف خود قرار داده بودند، سعی کرد مسبب اصلی همه نکبتها و بدبختیهای ملت ایران و همه ملل تحت ظلم یعنی آمریکا را از دایره توجه اصلی مردم و جوانان انقلابی کشورمان دور کند، غافل از آنکه پرونده پر برگ و قطور آمریکا سیاهتر از آن است که با هر لطائف الحیلی مکتوم بماند و با آب اقیانوسهای جهان قابل تطهیر باشد، حتی اگر امروز و این روزها عدهای وابسته و یا فریب خورده و مفتون سعی کنند با مهندسی معکوس خود شعار «مرگ بر آمریکا» را از راهپیمایی 13 آبان، که حیاتش بواسطه ضداستکباری بودن آن است، حذف کنند.
 
این متوهمین تصور میکنند شعار «مرگ بر آمریکا»، ابلاغی و دولتی در میان مردم فرهنگ شده که با ابلاغ نیز بتوانند آن را حذف کنند. این شعار راهبردی به صورت خودجوش و به تأثیر از چند دهه جرم و جنایت آمریکا، که از ذات این نظام سلطه و زیادت طلب نشأت میگیرد، از میان مردم خروشید، امسال پرفروغتر و پرصلابتتر از سالهای قبل، ارکان پوشالی آمریکا را در 13 آبان 92 به لرزه درخواهد آورد؛ چرا که در حافظه تاریخی ایرانیان هیچگاه فراموش نمیشود توبه گرگ، مرگ است و پس از رفتن زمستان زودگذر، سیاهی برای ذغالی باقی میماند، همچنان که فتنه سال 88، چهره رسوای نقاب زدگان را افشاء و برملا کرد و برای همیشه آنان را از نگاه مردم کشورمان بواسطه خیانت به منافع ملی و خدمت به بیگانگان ساقط کرد. باشید و با چشمان باز ببینید حماسه جوانان و مردم ولاییمان در 13 آبانماه امسال را.
نظر شما
پربیننده ها