هفته ناجا_94/ فرمانده نیروی انتظامی در مرکز 197

افزایش تماس با مرکز 197 نشات گرفته از اعتماد مردم به پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تماس های مردم 25.8 درصد افزایش یافته است، گفت: این نشات گرفته اعتماد مردم به ناجا است.
کد خبر: ۵۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ - 04October 2015

افزایش تماس با مرکز 197 نشات گرفته از اعتماد مردم به پلیس است

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در دومین روز از هفته ناجا در حاشیه ی رسیدگی به مشکلات مردم در سامانه  اظهار داشت:  بیشترین تماس های گرفته شده با مرکز 197تعلق دارد به پلیس راهور، پیشگیری، امنیت عمومی، آگاهی، یگان امداد، معاونت عملیات، پلیس مبارزه با مواد مخدر و در نهایت سازمان وظیفه عمومی.

وی افزود: با بازبینی این گزارشات از مردم و تهیه ی یک گزارش ماهانه از عملکرد ناجا متوجه می شویم که  نگرانی و دغدغه های مردم بر چه موضوعاتی است و همین گزارشات گره کشای خوبی برای ما است.

سردار اشتری با بیان این مطلب که اکثر ماموران ما به وظایف خود آشنا هستند، گفت: اما در راستای بهبود رفتار کارکنان دوره های ارتقای رفتار سازمانی برگزار می کنیم حتی شاید در سال یک فرد دو بار در این کلاس ها شرکت کند.

فرمانده ناجا افزود: گزارشی از وضعیت معتادان متجاهر در سطح شهرها همراه با تصاویر مستند آن تهیه شده و برای سران سه قوه و شورای امنیت کشور فرستاده شده تا هرچه زودتر در این امر مهم نیز ریشه کن شود و محل مناسبی برای این افراد تهیه شود.

وی با بیان این مطلب که  در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تماس های مردم 25.8 درصد افزایش یافته است، گفت: این نشات گرفته اعتماد مردم به ناجا است که در همین راستا در زمینه تقدیرسه درصد و شکایات یک درصد افزایش داشته ایم.

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار" اشتری:" من برقراری ارتباط تصویری با فرماندهی انتظامی استان های اصفهان و خراسان رضوی، پاسخگوی مشکلات برخی شهروندان بود.

انهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار