هفته ناجا_94/سید حسن خمینی در مرقد امام(ره):

هیچ کشوری به اندازه ایران امنیت ندارد

سید حسن خمینی گفت: امروز جامعه اسلامی ما در منطقه ای آشوب خیز قرار دارد اما کشورمان دارای امنیتی بسیار خوب است و هیچ کشوری به اندازه ایران امنیت ندارد.
کد خبر: ۵۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ - 08October 2015

هیچ کشوری به اندازه ایران امنیت ندارد

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سید "حسن خمینی" نوه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با آرمان های امام خمینی(ره)، ضمن اشاره به اهمیت و حساسیت کار در نیروی انتظامی، گفت: کار نیروی انتظامی از جهتی دارای مشکلاتی است زیرا از یک طرف نیاز به اقتدار دارد و از طرفی دیگر باید نسبت به حفظ آرامش روانی جامعه نیز تلاش کند.

وی با تأکید بر اینکه مهم ترین رکن در جامعه امنیت است، افزود: تأمین امنیت شرط اساسی حیات یک جامعه است زیرا سرمایه گذاری در کشور، اشتغال، کار فکری و تولید علم زمانی تحقق می یابد که جامعه امنیت داشته باشد.

نوه امام خمینی(ره) ادامه داد: امروز جامعه اسلامی ما در منطقه ای آشوب خیز قرار دارد اما کشورمان دارای امنیتی بسیار خوب است به نحوی که شهرها و روستاها و مرزهای کشورمان از فضای امنی برخوردار هستند و این باعث شده تا هیچ کشوری به اندازه ایران از آرامش برخوردار نباشد.

وی اضافه کرد: اکنون کشورمان در منطقه ای بی ثبات قرار دارد و علی رغم تلاش هایی که قدرت های بزرگ به اصطلاح برای ایجاد امنیت در منطقه انجام می دهند باز شاهدیم این امنیت بوجود نمی آید.

سید حسن خمینی در پایان اظهار داشت: امنیت و آرامش دو لبه مهم برای زندگی انسان ها است پی باید امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه را پاس داشت.

انتهای پیام/       

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار