هفته ناجا_94/فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

10 درصد تجهیزات پلیس غیر بومی است/ برسی جرم در ناجا دقیق تر است

فرمانده نیروی انتظامی در مورد تجهیزات مورد نیاز ناجا گفت: بیش از ۹۰ درصد این تجهیزات بومی است و ۱۰ درصد آن غیربومی است.
کد خبر: ۵۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ - 05October 2015

10 درصد تجهیزات پلیس غیر بومی است/ برسی جرم در ناجا دقیق تر است

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی لوازم و تجهیزات پلیسی و ایمنی و امنیتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر امروز نیروی انتظامی اکثر نیازمندی هایش را خودش تولید میکند و کمتر از 10 درصد تجهیزات غیربومی است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در حوزه نرمافزاری بیش از 95 درصد خود کفا هستیم و در حوزه سخت افزاری هم وضعیت خوبی را داریم  که امیدوارم باقی مانده نیازمان نیز به کمک مبتکران و مخترعان بومی سازی شود.
 
سردار اشتری درمورد اینکه قوه قضائیه اعلام کرده که افزایش جرم داریم و ناجا عکس آن را می گوید گفت:ملاک کار ناجا برسی مولفه های تخصصی بوده است که بسیار به حقیقت نزدیک تر است.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: استفاده از دوربین های دارای کیفیت بهتر برای افزایش سرعت عمل پلیس در شناسایی مجرمان در دستور کار ناجا قرار دارد واز نخبگان و مخترعینی که اختراع آنها ثبت شده است استقبال می کنیم.
 
وی افزود:  طبق آمار در 6 ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه در سال 93، حدود 7 درصد کاهش جرائم را داشته ایم.
 
سردار اشتری در خصوص مشمولان نظام وظیفه و تمدید زمان خرید خدمت پاسخ داد: ستاد کل نیروهای مسلح  زمانی را ابلاغ کرده است اما به نظر میرسد زمان تمدید آن گذشته باشد و اگر زمانی را ابلاغ کرد ما آماده ارائه خدمت هستیم.
 
فرمانده ناجا درمورد این دوره از نمایشگاه ایپاس گفت: هنوز به انتظاری که ما داریم نرسده است چرا که ما به دنبال بهترین و دقیق ترین تجهیزات هستیم تا بتواند ما را در ماموریت هایمان به ویژه در مرزها یاری رساند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار