هفته ناجا_94/ رییس پلیس بین الملل ناجا در نشست با قضات

شناسایی 140 گذرنامه مفقود و مسروقه در شش ماه گذشته

رییس پلیس بین الملل نیروی انتظامی از راه اندازی سامانه مایند در همه مرزهای کشور خبر داد و گفت: بیش از 140 گذرنامه مفقود شده و مسروقه از 15 کشور، شناسایی شد که از اقدامات انجام شده در سامانه «مایند» است.
کد خبر: ۵۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ - 04October 2015

شناسایی 140 گذرنامه مفقود و مسروقه در شش ماه گذشته

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار "مسعود رضوانی" رئیس پلیس بین الملل ناجا  در چهارمین نشست تخصصی پلیس بین الملل ناجا با قضات، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری در زمینه سامانه «مایند»، بیش از 750 مورد استعلام از بانک اطلاعاتی «اس.ال.پی.دی» انجام شد.

وی افزود: بیش از 140 گذرنامه مفقود شده و مسروقه از 15 کشور، شناسایی شد.  بازگرداندن اکثریت استفاده کنندگان از گذرنامه های مفقوده و مسروقه به کشورهای مبدا و اجازه ورود به  کشور ایران در برخی موارد خاص و استثنایی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در سامانه «مایند» است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا با بیان این مطلب که همکاری های خوبی با ما در زمینه شناسایی و استرداد مجرمان توسط کشورهای دیگر صورت گرفته است گفت: بیش از 60 نفر از مجرمان ایرانی در خارج از کشور با همکاری کشورهای مربوطه، شناسایی شدند و بیش از 20 نفر از مجرمان ایرانی به کشورهای دیگر در دو سال اخیر صورت گرفته است. بیش از 15 نفر از اتباع خارجی نیز دستگیر و به کشور مربوطه استرداد شده اند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار