هفته ناجا_94/ فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در مراسم رژه یگان ویژه:

اولین گردان مخصوص ضداغتشاش با تجهیزات پیشرفته رونمایی شد

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به رونمایی از اولین گردان مخصوص ضداغتشاش با تجهیزات پیشرفته ساخت داخل گفت: یگان‌های ویژه به صورت 24 ساعته آماده اجرای مأموریت در تمام استان‌های کشور هستند.
کد خبر: ۵۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ - 05October 2015

اولین گردان مخصوص ضداغتشاش با تجهیزات پیشرفته رونمایی شد

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس، سردار "کرمی"  فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی در صبحگاه یگان ویژه در هفته نیروی انتظامی گفت: امروز شاهد رونمایی از اولین گردان مخصوص ضداغتشاش پیشرفته ساخت داخل کشور متناسب با راهبردهای بازدارنده هستیم.

وی مأموریت اصلی یگانهای ویژه ناجا را کنترل اغتشاشات، رهایی گروگان و مقابله با تیمهای تروریستی و پشتیبانی از پلیسهای تخصصی در ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و گفت: اخیراً دفاع شهری نیزبا توجه به تهدیدات سلفی تکفیری نیز به وظایف یگانهای ویژه اضافه شده است.
 
سردار کرمی تصریح کرد: یگانهای ویژه با نیروی انسانی مجرب، جوان و آموزش دیده تنها یگان واکنش سریع کشور میباشند که 24 ساعته آماده اجرای ماموریت در تمام استانهای کشور هستند.
 
وی راهبرد یگانهای ویژه در کنترل اغتشاشات بازدارنده را 4 اصل عملیات آمادگی و حرکت، عملیات بازدارنده، عملیات برقآسا و عملیات تثبیت و عادیسازی دانست.
 
فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی برای اجرایی کردن راهبردها و مأموریتهای یگان ویژه آموزشهای نوین و تجهیزات مناسب با راهبرد در داخل کشور از جمله خودروهای سدکننده، خودروهای هجومی و نفوذکننده، انواع آبپاشها و تجهیزات انفرادی در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: راهاندازی واحدهای حرفهای و پشتیبانی همچون یگان حافظ صلح، واحد پشتیبانی هوایی، پلیس افتخاری، یگان ضداغتشاش زنان و یگان اسواران را در طی 3 سال اخیر از جمله اقدامات دانست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار