هفته ناجا_94/سردار اشتری در صبحگاه مشترک

بی لیاقتی و بی کفایتی حکام سعودی در فاجعه منا به دنیا ثابت شد

فرمانده نیروی انتظامی گفت:بی کفایتی، بی لیاقتی و بی مدیریتی حکام سعودی در فاجعه منا بیش از گذشته بر جهان اسلام و تمام دنیا ثابت شد و امیدواریم زائران و پیکرهای مطهر آن ها با سرعت بیشتر و در زمان مقرر به کشور بازگردند.
کد خبر: ۵۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 03October 2015

بی لیاقتی و بی کفایتی حکام سعودی در فاجعه منا به دنیا ثابت شد

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس،  سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در صبحگاه مشترک اولین روز از هفته ناجا،  در خصوص سال های اول انقلاب و جنگ تحمیلی علیه عراق اظهار داشت:به همه دنیا ثابت شد که نیروهای مسلح ایران در کنار مردم و در سایه امام راحل برای هر گونه جانفشانی و دفاعی آماده هستند.
 
 وی افزود: نیروی انتظامی در کنار مردم در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و این درخشش ها باعث غرور کشور شد و تمام پیشرفت های امروز کشور مرهون آن از خودگذشتگی ها و مقاومت هاست.

سردار اشتری با بیان اینکه روحیه جهادی امروز که حاکم بر جامعه است برگرفته از هشت سال جنگ تحمیلی ست، گفت:  درسی که رزمندگان ما به دنیا دادند درس بزرگی بود چرا که با کمترین امکانات  در مقابل بیشترین و پیشرفته ترین تجهیزات مقابله کردند و پیروز میدان شدند.

فرمانده ناجا افزود:و می بینید که این دفاع همچنان باقی ست و ما همواره در حال به روز شدن و شکوفاییی در تمام عرصه ها هستیم و امیدوارم این روحیه همچنان در ناجا ادامه داشته باشد.
 
وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان نیروی دریایی ارتش  افزود: فرمایشات رهبری بسیار موثر بود و تهدیدی که حضرت آقا با آن ادبیات زیبا کردند، تاثیر خود را گذاشت به گونه ای که همه افرادی که دست اندرکار حج و درگیر حادثه منا بودند بر این باور بودند که بعد از این فرمایشات گره گشایی شود.
 
 سردار اشتری با اشاره به اینکه امروز ادامه راه شهدا در عرصه امنیت نظم و آرامش در ناجا باقی ست گفت: در نیروی انتظامی ماهانه و سالانه شهدای زیادی تقدیم نظام می شوند و این همان باب شهادتی ست که در ناجا باز است و ادامه دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: هفته ناجا برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و آمادگی کامل کارکنان ناجا از مرزها تا شهرها و اقصی نقاط کشور خواهد بود.

 سردار اشتری با اشاره به فاجعه منا تاکید کرد: بی کفایتی، بی لیاقتی و بی مدیریتی حکام سعودی در فاجعه منا بیش از گذشته بر جهان اسلام و تمام دنیا ثابت شد و  امیدواریم زائران و پیکرهای مطهر آن ها با سرعت بیشتر و در زمان مقرر به کشور بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی  در خصوص ماموریت ذاتی ناجا که اجرای قانون، پاسداری و حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی است گفت: حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی سرلوحه کار ناجا بوده و است و به بسیاری از مولفه های موفقیت در این راه  نزدیک شده ایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار