هفته ناجا_94/پیام سردار اشتری به‌مناسبت آغاز هفته ناجا:

هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار و توانمندی ناجا در برقراری نظم است

فرمانده ناجا عنوان داشت: هفته ناجا فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان جامعه با پلیس، محملی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی در برقراری نظم و امنیت و ارائه کارنامه درخشان ناجاست.
کد خبر: ۵۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ - 02October 2015

هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار و توانمندی ناجا در برقراری نظم است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، پیام سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

»امروز سراسر میهن اسلامی به مناسبت عروج ملکوتی زائرین بیت الله الحرام سوگوار هستند که اینجانب ضمن اعلام همدردی با تکتک خانوادههای مصیبت دیده لازم میدانم عید ولایت و امامت و هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را به تمامی همکاران پر تلاش و محترم خود تبریک گفته و خداوند سبحان را در اعطای توفیق خدمت خالصانه به میهن عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاکر و قدردان باشم.

بیشک مسئولیت تامین مقتدرانه امنیت و آرامش در کشور و برای هممیهنان گرانقدر، موهبت عظیمی است که نصیب شما همکاران خدوم و جان بر کف در نیروی انتظامی شده است و این محقق نمیشد مگر در سایه همدلی، ایثار و تلاش خالصانه و اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری «مدظلهالعالی» میسر میشود.

هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان جامعه با پلیس، محملی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی در برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه و بهانهای برای ارائه کارنامه درخشان و معرفی خدمات ارزنده نیروی انتظامی در طول یک سال گذشته است و جا دارد که در چنین ایام ارزشمندی یکایک ما و همکاران و عزیزان شاغل در مجموعه ناجا بیش از پیش به مسئولیت خطیر و رسالت خود واقف گشته و در ارتقای توانمندیهای خود برای انجام هر چه بهتر وظایفمان کوشا باشیم.

بر کسی پوشیده نیست که گوهر گرانبهای امنیت در میهن اسلامی هنگامی خواهد درخشید که ثبات و آرامش کنونی ایران را با شرایط نابسامان فعلی منطقه و جنگ افروزیهای رژیم دست نشانده استکبار جهانی و حکام بی کفایت برخی کشورهای منطقه مقایسه کنیم که از تامین ابتداییترین و بدیهی ترین امر امنیتی در کشور خود عاجز هستند و حادثه دلخراش و مصیبت بار منا که موجب جان باختن عده زیادی از حجاج بیت ا... الحرام و عزادار شدن تمامی ملل مسلمان به ویژه ملت عزیز ایران اسلامی انجامید، تنها نمونه کوچکی از این بی کفایتی است.

بدون شک آرامش و امنیت حاکم در کشورمان مرهون توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و رهبری خردمندانه جانشین بر حق آن حضرت، مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) است و این همان موهبتی است که برخی کشورها از آن محروم هستند و به همین علت با مشکلات عدیده کنونی دست به گریبانند.

بجاست که در این ایام قدردان شهدا و ایثارگرانی باشیم که با نثار خون پاک خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده و موجب بارورتر شدن درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی شدهاند.

در اینجا لازم میدانم بار دیگر ضمن تجدید میثاق و بیعت با فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنهای(مدظلهالعالی) و اعلان اطلاعت و تبعیت از فرامین معظم له، بر پایبندی به وظیفه الهی خود تاکید ورزیده و آمادگی خویش و همکاران پر تلاشم را برای هر گونه فداکاری و جانفشانی در جهت اعتلای امنیت کشور عزیزمان ایران اسلامی و استحکام بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و از تک تک همکاران عزیز و خانواده محترمشان بابت همه مجاهدتها و همچنین ملت سرافراز ایران اسلامی که همواره یار و پشتیبان ما بوده اند تقدیر و سپاسگزاری داشته باشم

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار