برگزاری جلسه هم‌اندیشی کانون بازنشستگان آجا در خاش

جلسه هم اندیشی کانون‌ بازنشستگان آجا در شهرستان خاش با حضور فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی،رئیس کانون بازنشستگان آجا و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل دفتر فرماندهی تیپ برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ - 27April 2024

جلسه هم اندیشی کانون بازنشستگان آجا در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه هم اندیشی کانون‌ بازنشستگان آجا در شهرستان خاش با حضور فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی،رئیس کانون بازنشستگان آجا و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل دفتر فرماندهی تیپ برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «محمد غیجی» فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید سلیمان هاشم زهی با گرامیداشت رشادت های کارکنان بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشادت های انان در مدت خدمت اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس فاصله مردم و مسئولین کم بود و همه مردم جامعه به‌نوعی در دفاع از کشور دخیل بودند؛ طبق آمار‌های ارائه شده گفته می‌شود که سه میلیون رزمنده در خطوط مقدم عرصه دفاع مقدس حضور داشتند؛ اما باید گفت که به‌واقع میلیون‌ها نفر رزمندگان عزیز را در خط مقدم تدارک و پشتیبانی کردند.

فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید سلیمان هاشم زهی با تأکید بر اینکه واقعیات تدارک جنگ باید توسط پیشکسوتان به مردم گفته شود، خاطرنشان کرد: مردم ما از گلوله تا رساندن غذا و مهمات در پشتیبانی از خطوط مقدم دفاع مقدس دخیل بودند که این نیز بیانگر مسئولیت‌پذیری و احساس تکلیف ملت در برابر کشور است.

در پایان این جلسه رئیس کانون بازنشستگان آجا در شهرستان خاش عملکرد، نقطه نظرات، مشکلات و خواسته‌های اعضای کانون را مطرح و پیشنهادات لازم را ارائه کردند. و در انتها از رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان و مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تیپ ۲۸۸ نزاجا به جهت برنامه ریزی و همکاری در اجرای برنامه های کانون تقدیر و تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها