جانشین معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح:

کنگره اربعین‌حسینی باشکوه برگزار شد

سرتیپ «بهمرد» گفت: کنگره اربعین‌حسینی به‌عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شد که در این راستا همه اعضای ستاد اربعین و در راس آن استاندار ایلام به‌صورت میدانی پای کار بودند.
کد خبر: ۶۶۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 28April 2024
کنگره اربعین‌حسینی به‌عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، امیر سرتیپ «بهمن بهمرد» جانشین معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی‌مطلق رئیس اداره عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح با حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
امیر سرتیپ «بهمن بهمرد» جانشین معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار اظهار داشت: کنگره اربعین‌حسینی به‌عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شد که در این راستا به همه اعضای ستاد اربعین و در راس آن استاندار ایلام که به‌صورت میدانی پای کار بودند. 
 
وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام از نیرو‌های مسلح در استان، افزود: نیرو‌های مسلح وظیفه تامین امنیت را دارند و این امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولان استان و شخص استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان حاصل می‌شود.
 
جانشین معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به پاسخ دندان‌شکن ایران اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی، ادامه داد: به دلیل ضربه موشکی ایران به استکبار، نیرو‌های مسلح بیش از گذشته مورد هجمه و رصد نظام استکبار قرار می‌گیرد.
 
در این نشست امیر بهمن بهمرد جانشین معاون عملیات و سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی‌مطلق رئیس اداره عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح در پاسخ به درخواست‌های استاندار در خصوص استقرار تیپ مستقل ارتش و استقرار یک فروند بالگرد نیرو‌های مسلح در ایلام، قول پیگیری مساعد دادند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها