پیام فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت «"روز شوراها»

امیر سرتیپ دوم «محمدشفیعی» با صدور پیامی فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شورای شهر‌ها و روستای استان قزوین تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۶۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ - 27April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شورای شهر‌ها و روستای استان قزوین تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

"وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ"

نهم اردیبهشت ماه که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام "روز شوراها" مزین گشته، فرصتی مناسب است تا زحمات و کوشش‌های بی شائبه اعضای محترم شورای اسلامی گرامی داشته شود و نقش آنان در پیشبرد و توسعه امور و خدمات شهری یادآوری گردد.

بدون تردید شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها از جمله مهم‌ترین حلقه‌های ارتباطی مابین مردم و حاکمیت هستند که بدون واسطه و با تسهیل گیری در امور به ولی نعمت‌های مسوولان خدمت رسانی گسترده می‌شود.

یقیناً در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که این نهاد به عنوان نمادی از مردم سالاری و مردم باوری در جهت تکریم هویت و منزلت انسانی شکل گرفت و امروز ثمرات پر شمار آن بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای محترم شورای شهر‌ها و روستای‌های استان قزوین به ویژه شهر قزوین، فرا رسیدن "روز شوراها" را به این عزیزان تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون آنان در جهت خدمت رسانی به مردم غیور استان را خواستارم.

امید است با هم افزایی روز افزون تمامی مسئولان استانی، شهری و نیرو‌های مسلح شاهد رشد و تعالی بیش از پیش قزوین؛ خطه شهیدان و نام آوران باشیم.

سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار