گام دوم حماسه؛ مردم روز جمعه کار را تمام می‌کنند

با عنایت به این‌که ۴۵ کرسی باقی‌مانده نقشی سرنوشت‌ساز در ترکیب مجلس دوازدهم دارد، حضور مردم همچنان از اهمیت بالایی برای تشکیل مجلس قوی و انقلابی برخوردار است.
کد خبر: ۶۶۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ - 09May 2024

گام دوم حماسه؛ مردم روز جمعه کار را تمام می‌کنندبه گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در ۲۲ حوزه‌ی انتخابیه برگزار می‌شود.

در دور اول انتخابات و در شرایطی که از مدت‌ها قبل تبلیغات سنگین و کم سابقه‌ای برای ممانعت از حضور مردم پای صندوق‌های رای صورت گرفته بود، ایرانیان با حضوری غافل‌گیرکننده و چشم‌گیر معادلات سیاسی را تغییر دادند. 

دشمنان جمهوری اسلامی و قدرت‌های بیگانه امیدوار بودند با حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات دور تازه‌ای از فشار‌ها و توطئه‌ها را علیه منافع کشور آغاز کنند، اما حضور معنادار مردم به رغم مشکلات و چالش‌هایی که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده، بار دیگر ایران اسلامی را از گردنه‌ای مهم عبور داد.

روز جمعه حساس‌ترین رقابت در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس شکل خواهد گرفت. در این حوزه‌ی انتخابیه ۳۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم برای تعیین تکلیف ۱۶ کرسی باقی‌مانده به رقابت می‌پردازند.

با این حال با عنایت به این‌که ۴۵ کرسی باقی‌مانده نقشی سرنوشت‌ساز در ترکیب مجلس دوازدهم دارد، حضور مردم همچنان از اهمیت بالایی برای تشکیل مجلس قوی و انقلابی برخوردار است.

نظر شما
پربیننده ها