هفته ناجا_94/فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تجدید میثاق با امام(ره):

اعتماد مردم از افتخارات نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی از افتخارات این نیرو محسوب می شود. .
کد خبر: ۵۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ - 08October 2015

اعتماد مردم از افتخارات نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان این نیرو با آرمان های امام خمینی(ره)، ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن هموطنان در حادثه «منا» گفت: اتفاقی که در «منا» روی داد و باعث جان باختن عده زیادی از هموطنان مان شد، نشان از بی لیاقتی، بی کفایتی، بی مدیریتی آل سعود بوده و در مقطعی هم می توان گفت عمدی در کار بوده است.

وی افزود: نگران کننده تر این است که بعد از این واقعه حکام سعودی هیچ همکاری با زائران نداشتند در صورتی که اگر امداد رسانی به موقع صورت می گرفت یا آبی به مصدومان داده می شد، نیمی از این جانباختگان زنده می ماندند.

سردار اشتری در ادامه بیان داشت: امروز ناجا به دلیل اجتماعی محور بودن، تمام مأموریت ها را بامشارکت مردم انجام می دهد حتی در مأموریت های مرزی و برخورد با اشرار نیز از مردم کمک می گیریم.

وی با تأکید بر اینکه همه بخش های تخصصی پلیس باید مشارکت مردم و مسئولان را در اجرای مأموریت ها داشته باشند، عنوان کرد: وجود بیش از 13 هزار شهید در ناجا، سند افتخاری برای نیروی انتظامی است؛ شهدایی که بخشی از آن ها در دوران دفاع مقدس و بخشی دیگر در راستای جفظ امنیت کشور به شهادت رسیدند البتهدر کنار این شهدای والا مقام، نیروی انتظامی تعداد 20 هزار جانباز نیز تقدیم این انقلاب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با اشاره به اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی از افتخارات این نیرو محسوب می شود، گفت: در اجرای مأموریت ها، پلیس ما حرفه ای، تخصصی، مکتبی و دانش بنیان است که با اشراف به موضوعات مختلف، مأموریت های محوله را انجام می دهد.     

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار