سردار مومنی در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

حماسه 9 دی تثبیت پیوند عمیق مردم و رهبری است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند با رخنه در انقلاب و اسلام بر ملت انقلابی ما سیطره پیدا کند و پیروز شود.
کد خبر: ۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱ - 30December 2013

حماسه 9 دی تثبیت پیوند عمیق مردم و رهبری است

سردار"اسکندر مومنی" رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تبریک بهمناسبت حماسه پر شکوه ۹ دی به ملت ایران، اظهار داشت: جهانیان بار دیگر پیوند بین رهبری و ملت را مشاهده کردند و حمایت و پشتیبانی مردم ایران نسبت به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در سراسر جهان به نمایش گذاشته شد.

سردار مومنی افزود: دشمنان علیرغم توطئهها و برنامه ریزیهای مکرر خود بار دیگر با شکست مواجه شدند که با تدبیر و مدیریت دلسوزانه و آگاهانه مقام معظم رهبری، فتنهای که از مدتها قبل طراحی شده بود با شکست مواجه شد و کشتی انقلاب اسلامی از دل طوفان حوادث به سلامت عبور کرد.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر حضور مردم در روز ۹ دی تصریح کرد: مردم با حضور خود در ۹ دی بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند و به جهانیان نشان دادند که هیچ ابرقدرتی نمیتواند با رخنه در انقلاب و اسلام بر ملت انقلابی ما سیطره پیدا کند و پیروز شود.

سردار مومنی با بیان اینکه فتنه گران امنیت ملت را در دورهای کوتاه از بین بردند و ارزشها و باورهای دینی را در روز عاشورا به بازی و مسخره گرفتند، افزود: بیگانگان با سر دادن شعارهای ضد انقلابی با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهانت به ولایت فقیه، به ساحت ائمه اطهار بیحرمتی کرده و احترام روز عاشورا را نگه نداشتند که با این اقدام ماهیت واقعی خود را به همگان نشان دادند.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در حماسه سرنوشت ساز ۹ دی همانند حضور یکپارچه ملت ایران در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پیام اتحاد، یکدلی و عشق به ولایت فقیه را به همراه داشت.

وی بیان کرد: مردم ایران همواره در تمامی صحنههای انقلاب حضور داشته و اکنون پس از سالها بعد از پیروزی انقلاب، پیوندشان با امام راحل و مقام معظم رهبری نه تنها کاسته نشد بلکه افزایش یافت.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان گفت: دشمنی و عداوت فتنه گران در روز عاشورا بر همگان آشکار شد زیرا آنها با اصل انقلاب و اسلام مشکل دارند که این موضوع در رفتار و کردار فتنه گران در سال ۸۸ نمایان و ماهیت اصلی آنها هویدا شد.

نظر شما
پربیننده ها