پیام سردار جلالی به مناسبت ۹دی؛

مردم به برکت یاد حضرت‌سید‌الشهداء(ع) بساط فتنه‌گران را برچیدند

۹ دی را می‌توان یکی از مهم‌ترین اوراق کتاب زرین تاریخ شکوه‌مند انقلاب اسلامی دانست. برگ روشنی که عالم سال‌هاست از تلألو نور آن روشن است و تا ابد از رشادت‌های فرزندان این دیار در میادین ۸ سال دفاع مقدس دهان به دهان عالمیان خواهد گشت.
کد خبر: ۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲ - 30December 2013

مردم به برکت یاد حضرت‌سید‌الشهداء(ع) بساط فتنه‌گران را برچیدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"غلامرضا جلالی" رئیس پدافند غیر عامل کشور در پیامی به مناسبت ۹ دی، ضمن گرامیداشت این روز، ۹ دی را یکی از موارد جلب رحمت الهی دانست.

متن پیام بدین شرح است:


نهم دیماه سال ۸۸ یکی از موارد جلب رحمت الهی بود و مردم به برکت یاد حضرت سیدالشهداء (ع) به صحنه آمدند و بساط فتنهگران را برچیدند. مقام معظم رهبری

تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از روزهای سرنوشتساز بر روند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است. ملت رشید ایران اسلامی در سه دهه پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگون را تجربه کرده و به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان مردم مومن و مقاوم ایران اسلامی با راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبریهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و با بصیرت انقلابی توطئهها را ناکام ساخت.

۹دی را میتوان یکی از مهمترین اوراق کتاب زرین تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست. برگ روشنی که عالم سالهاست از تلألو نور آن روشن است و تا ابد از رشادتهای فرزندان این دیار در میادین ۸ سال دفاع مقدس دهان به دهان عالمیان خواهد گشت.

۹دی روز پیروزی قدرت نرم جمهوری اسلامی بر جنگ نرم دشمنان اسلام بود، همچنین روز پیروزی بصیرت و آگاهی مردمی وفادار به رهبری و ولایت فقیه در برابر هجمه فرهنگی نرم دشمن.

این حماسه تاریخی ملت ایران سبب شور و نشاط و گرمابخشی مضاعف به دلهای دوستان و یاران و وفاداران به انقلاب اسلامی و ارزشها و دستاوردهای والای آن شد و پایداری و عزم و اراده ملت را برای پاسداری از ایران اسلامی و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی را بار دیگر استوارتر کرد. ضمن پاسداشت یومالله ۹ دی در سالروز این حماسه بزرگ مردمی که به ملت ولایتمدار ایران اسلامی تعلق دارد بر صیانت مستمر از مولفههای پیروزی و ایستادگی ملی در برابر توطئههای فتنهگران تاکید نموده، همگان را به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیتالله خامنهای (مدظله العالی) دعوت مینماییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار