یادواره ۶۰۰ شهید شهرستان "تفت" برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت از برگزاری مراسم بزرگداشت ۶۰۰ شهید شهرستان تفت در ۲۲ اسفند سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹ - 08March 2014

یادواره ۶۰۰ شهید شهرستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، حجتالاسلام "احمد نقیبی" در نشست هماهنگی برنامههای هفته بزرگداشت شهدا اظهار کرد: بالندگی و پایندگی نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست.

وی افزود: گرامیداشت یاد شهیدان والامقام وظیفه یک نهاد یا موسسه خاص نیست، بلکه همه دستگاهها و نهادها باید در این امر معنوی سهیم باشند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان "تفت" به برنامههای در نظر گرفته شده در طول هفته اشاره کرد و گفت: دیدار با خانوادههای معظم شهدا که به علت کسالت و کهولت سن بستری هستند یکی از مهمترین برنامههای این هفته در شهرستان "تفت" است.

"نقیبی" خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی شهرستان تحت عنوان "بزرگداشت شهدا" با حضور جامعه ورزشی و مسئولین در گلزار شهدا جهت ادای احترام و تجدید میثاق با بازماندگان آن عزیزان از دیگر برنامههای این هفته است.

وی برترین و بزرگترین برنامه فرهنگی و ارزشی این هفته را برگزاری یادواره ۶۰۰ شهید والامقام این شهرستان در روز ۲۲ اسفندماه برشمرد و گفت: پیکر پاک و مطهر این شهدا در  خاک همین استان مدفون است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت عنوان کرد: برگزاری دعای ندبه، جلسه قرائت قرآن جامعه ایثارگران و برگزاری مسابقه انشاءنویسی و مقالهنویسی با عنوان "یاد شهدا" در بین دانشآموزان از دیگر برنامههای بزرگداشت شهدا در تفت است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت گرامیداشت یاد شهدا گفت: ما پیرو ولایت هستیم و باید در همه زمینهها به منویات ایشان توجه کرده و برای پیروی از این منویات تمام تلاش خود را بکار گیریم که یکی از توصیههای موکد معظمله برپایی یادوارهها و یادبودهای شهدا است.

نظر شما
پربیننده ها