در شبکه های اجتماعی انجام شد

تشکر فعالان انقلابی مصری از برگزاری یادواره شهید سلیمان خاطر در ایران

برای اولین بار یاد و خاطره ایثارگری شهید خاطر، شهید مصری در ایران انجام شد و پس از آن فعالان انقلابی مصر در شبکه های اجتماعی از برگزاری این یادواره تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳ - 07March 2014

تشکر فعالان انقلابی مصری از برگزاری یادواره شهید سلیمان خاطر در ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شهید سلیمان خاطر الگوی مناسبی برای جوانان مصری و جهان عرب خصوصا کشورهای تحت سلطه طاغوتهاست.

در صفحات عربی شبکه های اجتماعی صفحاتی با عنوان " کلنا سلیمان خاطر" دیده می شود که نشان دهنده محبوبیت این شهید بزرگوار در مصر است، جالب است که تنها در ایران برای این شهید مراسم پاسداشت گرفته شده است و خیابان شهید سلیمان خاطر در زمان شهادت ایشان به این نام مزین شد، این اقدام شایسته تقدیر است و جهان عرب و مخصوصا مردم فلسطین و مصر هنگام اطلاع از این موضوع ابراز خرسندی می کنند.

فعالان مصری فیس بوک از پوستر مراسم پاسداشت شهید سلیمان خاطر و انتشار تصاویر خیابان این شهید در تهران استقبال کردند و از ایرانی هایی که یاد این شهید را گرامی می دارند تقدیر و تشکر کرده،  پوستر مراسم و عکس تابلو خیابان شهید سلیمان خاطر در ایران بارها به اشتراک گذارده شد.

گفتنی است، مراسم پاسداشت مرزبان شهید سلیمان محمد خاطر برای اولین بار در ایران اسلامی و به همت دبیرخانه کنگره بین المللی شهدای اسلام  در دانشگاه تهران با حضور دانشجویان و فرهیختگان و علاقه مندان این شهید بیداری اسلامی برگزار شد.


 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار