پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت روز شورا‌ها

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت «روز شوراها» را به اعضای شورای شهر‌ها و روستا‌های استان قزوین تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 28April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی فرار رسیدن «روز شوراها» را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

شورای اسلامی شهرها و روستاها نهادی است که از بطن دین مبین اسلام برخاسته و با بهره گیری از آیات و روایات در قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی یافته و فرصتی فراهم گردیده است تا مردم در جزیی ترین امور مدیریتی خود نیز  با مشورت، یکدلی و همکاری تصمیم بگیرند و اقدام کنند.

دستاوردهای شورای شهرها و روستاها از همان آغاز فعالیت تا به امروز قابل ستایش و ملموس است و این مهم را مدیون کسانی هستیم که با تلاش خستگی ناپذیر خود در دوره های مختلف شورا به مردم متدین این سرزمين خدمت رسانی کرده اند.

روز نهم اردیبهشت ماه که به «روز شوراها» شناخته می شود و برای قدردانی از زحمات اعضای این نهاد در تقویم ثبت شده است مجالی است تا بار دیگر با مرور خدمات و تلاش های این عزیزان در زمینه پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها قدردان آنان باشیم.

اینجانب ضمن تبریک روز شوراها به اعضای محترم شورای شهرهاذو روستاهای استان قزوین، از همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در حمایت و ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین تقدیر می نمایم.

 امیدواریم با مساعدت و تعامل هر چه بیشتر این عزیزان با این مجموعه، در آینده نزدیک شاهد بهره برداری فاز نخست در جهت ارائه خدمات به شهروندان در جهت تبیین فرهنگ دفاع مقدس و پایداری و همچنین ترویج سیره شهدا در حوزه ایثار و شهادت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها