انتشار بیانات رهبری درباره چرایی و چگونگی انتخابات

مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات با عنون «انتخابات چرا و چگونه» به همت سعید اشیری منتشر شد.
کد خبر: ۷۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 17February 2016

انتشار بیانات رهبری درباره چرایی و چگونگی انتخابات

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب «انتخابات چرا؟ چگونه؟» شامل مهمترین توصیههای انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حدفاصل بین سالهای ۶۸ تا ۹۲ است.

کتاب «انتخابات چرا؟ چگونه؟» مهمترین توصیههای انتخاباتی رهبر انقلاب اسلامی از سال ۶۸ تا سال ۹۲ را شامل میشود.

این کتاب به همت سعید اشیری در هشت فصل به «انتخابات و مردمسالاری اسلامی»، «رعایت اصول اخلاقی»، «موازین شرعی و ضوابط قانونی در تبلیغات انتخاباتی»، «ملاکهای انتخاب اصلح، انتخابات»، «فرصتها و تهدیدها، وظایف کارگزاران ودستاندرکاران انتخابات»، «انتخابات و عبرتهای فتنه سال ۸۸»، «روز رایگیری در انتخابات» و «انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال ۱۳۹۲» میپردازد.

رهبر معظم انقلاب در این کتاب با توصیه به پرهیز از تخریب چهره کشور و تشویش اذهان عمومی می فرمایند: «اختلاف سیاسی و تفاوت دیدگاه مانعی ندارد اما خراب کردن یکدیگر، تخریب چهره کشور، خراب کردن ذهن مردم و چهره مسئولان دلسوز، اشکال دارد.»

کتاب «انتخابات چرا؟ چگونه؟» شامل مهمترین توصیههای انتخاباتی آیتالله خامنهای، رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در هشت فصل از سوی انتشارات انقلاب اسلامی با شمارگان هزار نسخه در ۱۱۰ صفحه وارد بازار کتاب شده است.

«انتخابات چرا؟ چگونه؟» در۱۱۰ صفحه و ۱۰۰۰۰ نسخه توسط  انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی) منتشر شده است.

نظر شما
پربیننده ها