فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

«جهاد تبیین» بهترین روش برای مقابله با اهداف دشمن است

سردار «گشتاسبی» با تأکید بر اینکه باید اهداف و برنامه‌های دشمن را با «آگاه‌سازی و روشنگری» مردم به ویژه نسل جوان خنثی کرد، گفت: جهاد تبیین، بهترین روش برای مقابله با اهداف دشمن است و معلمان نیز افسران این حوزه هستند.
کد خبر: ۶۳۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ - 28November 2023

«جهاد تبیین» بهترین روش برای مقابله با اهداف دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در نشست هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان استان با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات امسال حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را  یکی از مظاهر مقابله با  دسیسه‌های دشمنان خواند و اظهار داشت: در هیئت‌های اندیشه‌ورز باید به دنبال راهکارهای عملیاتی برای ایجاد شور و نشاط مضاعف در انتخابات پیش‌رو باشیم.

وی سه محور اساسی حرکت و سیاست‌گذاری امامین انقلاب را «تقویت و اعتلای جایگاه رهبری از طریق زعامت صحیح و اصولی، ارزش بخشیدن و اهمیت دادن به نقش پررنگ مردم در تمامی جریان‌ها و حوادث و وحدت و انسجام اقوام مختلف» بیان کرد و افزود: قدرت نظام اسلامی بر پایه ایمان به اصول و اتکا به قدرت مردمی پایه‌ریزی شده است.

سردار گشتاسبی نظام اسلامی را متعلق به همه مردم دانست و تأکید کرد: هیچ‌جریان و گروهی نمی‌تواند داعیه دار تملک نظام و انقلاب اسلامی بوده و آن را به نفع خود مصادره کند.

وی خاطرنشان کزد: نقش دست‌اندرکاران عرصه علم و تربیت در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و آموزش و پرورش در تحولات فرهنگی اجتماعی پررنگ است‌.

سردار گشتاسبی خواستار برگزاری جلسات تخصصی در زمینه احصاء نظام مسائل آموزش و پرورش و انعکاس صحیح آن به مراجع ذی‌ربط توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز فرهنگیان در استان شد و افزود: با برگزاری یک جلسه در مناسبت‌های خاص، نمی‌توان به تکلیفی بزرگ در نظام تعلیم و تربیت عمل کرد، بنابراین باید جلسات به صورت مستمر و منظم دنبال شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود هدف امروز دشمنان انقلاب اسلامی را ضربه‌زدن به اصل نظام اسلامی و تضعیف جایگاه‌های حساس و قدرت‌آفرین همچون جایگاه رهبری ذکر کرد و گفت: جهاد تبیین، بهترین روش برای مقابله با اهداف دشمن است و معلمان نیز افسران این حوزه هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید اهداف و برنامه‌های دشمن را با «آگاه‌سازی و روشنگری» مردم به ویژه نسل جوان خنثی کرد، بیان داشت: معلمان دستاوردها، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند تا آنان نیز با آگاهی در مقابله دشمنان بایستند.

سردار گشتاسبی، تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش و هیئت‌های اندیشه‌ورز در مسائل مختلف را در شرایط فعلی بسیار مهم دانست و یادآور شد: ضرورت دارد همه دست‌اندرکاران در ارتقاء نظام تعلیم و تربیت پای‌کار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار