نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مقاومت مردم فلسطین کشورهای جهان را متحد کرد

رضازاده گفت: نماینده رژیم صهیونیستی با بی‌احترامی به قوانین و حقوق بین‌الملل بی‌آبرویی بیشتری را برای رژیم جعلی خرید و آن را منفورتر کرد.
کد خبر: ۶۶۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۴ - 13May 2024

رضازاده«یعقوب رضازاده» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به رأی مثبت مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عضویت کامل فلسطین در این سازمان، اظهار داشت: این رای در برابر جنایتهای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در حملات اخیر به مردم بی دفاع غزه بود که در طول بیش از هفت ماه در این نبرد نابرابر بالای ۳۰ هزار نفر به شهادت رسیدند.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین علی‌الخصوص رهبران حماس و حمایت بی سابقه نظام جمهوری اسلامی و بیدار شدن ملتهای منطقه و جهان منجر به نمایان شدن واقعیت مردم غزه شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: دفاع مردم دنیا از مردم غزه در مقابل جنایتهای وحشیانه رژیم صهیونیستی از جمله اجتماع عظیم دانشجویان آگاه و بعضا مسلمان در قلب آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی منجر شد تا ۱۴۳ رای در مجمع عمومی سازمان ملل برای عضویت کامل فلسطین در این سازمان بیاورد و حتی لابی‌های یهودی هم جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و به مخالفت با آنان برخواستند.

رضازاده اضافه کرد: مقاومت مردم فلسطین و حمایت مردم آزادی‌خواه جهان و در راس آنها مردم جمهوری اسلامی موجب شد کشورهای جهان برای آزادی مردم فلسطین متحد شوند. دفاع رزمندگان حماس و حزب الله لبنان باعث ضربات مهلکی بر ارتش رژیم صهیونیستی شد و سازمان ملل به دنبال این اتفاقات سر تعظیم فرود آورد و با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل موافقت کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس تصریح کرد: قطعا نماینده رژیم صهیونیستی با حرکت احمقانه خورد کردن منشور سازمان ملل در دستگاه خود را مضحکه دنیا قرار داد.

رضازاده با اشاره به اتحاد و هم‌افزایی کشورهای ایران، چین و روسیه در سازمان ملل گفت: نماینده رژیم صهیونیستی با بی‌احترامی به قوانین و حقوق بین‌الملل بی‌آبرویی بیشتری را برای رژیم جعلی خرید و آن را منفورتر کرد.

انتهای پیام/341 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار