فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

امام خمینی (ره) با توکل بر خدا و اخلاص ابرقدرت‌ها را مغلوب خود کردند

سردار «گشتاسبی» گفت: امام راحل (ره) برای همه ملت ایران یک نعمت بزرگ بوده و هست و با توکل بر خدا و اخلاصی که در عمل و گفتار داشتند، ابرقدرت‌های شرق و غرب را مغلوب خود کردند.
کد خبر: ۶۳۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 27November 2023

امام راحل(ره) با توکل بر خدا و اخلاص ابرقدرتها را مغلوب خود کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن محکومیت جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه چهره واقعی خویش را به جهانیان نشان داد به گونه‌ای که امروز اسرائیل غاصب منفورتر از گذشته شده است. همه ما امروز باید قدر وحدت موجود در کشور را بدانیم و از آن به خوبی حفاظت کنیم.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه برای حفظ این نظام و انقلاب بیش از ۲۰۰ هزار شهید فدا شده است، تصریح کرد: ما امروز سر سفره شهدا هستیم و اگر می‌خواهیم که راه آن عزیزان را ادامه دهیم و دشمنان را در توطئه‌هایشان شکست دهیم، باید تفکر بسیجی در عمل حاکم باشد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران توانست ابرقدرت‌های شرق و غرب را به چالش بکشاند و از سوی دیگر استقلال و آزادی را به مردم خود هدیه دهد، گفت: امام راحل(ره) برای همه ملت ایران یک نعمت بزرگ بوده و هست و با توکل بر خدا و اخلاصی که در عمل و گفتار داشتند، ابرقدرتهای شرق و غرب را مغلوب خود کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امام خمینی (ره) با دوراندیشی خاصی که داشتند این انقلاب را از پیچ‌های مهم تاریخی به سلامت عبور دادند و توانستند با پشتیبانی ملت ایران این انقلاب را به قله های افتخار برسانند. ابرقدرتهای جهان هرگز فکر نمی‌کردند انقلابی همانند انقلاب اسلامی ایران در جهان شکل بگیرد، انقلابی که تفکر آن دشمنی با استکبار و ستم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار