استاندار همدان:

نیروهای مسلح با انسجام خود نظم و امنیت کشور را تامین کرده‌اند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: نیروهای مسلح در تمام فراز و فرودها با انسجام و اتحاد خاص باعث پیشبرد اهداف نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی و تأمین نظم و امنیت شدند.
کد خبر: ۶۶۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 17May 2024

نیروهای مسلح با انسجام نظم و امنیت کشور را تامین می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در همایش بصیرتی معاونین و رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، اظهار داشت: پس‌از پیروزی انقلاب‌اسلامی با دستور حضرت امام‌خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از دانش و نبوغ فرزندان ایران‌اسلامی به قدرت بازدارندگی رسیدیم.

وی افزود: در نظام طاغوت استفاده از سلاح و ادوات نظامی در اختیار و در راستای اهداف استکبارجهانی و رژیم منحوس صهیونیستی بود اما در نظام اسلامی تسلیحات نظامی در دفاع از کشور و سرزمین؛ تمامیت ارضی، مردم، منافع و مصالح ملی، ارزش‌های دینی و اعتقادی و مظلومان و مستضعفان بکارگرفته می‌شود.

استاندار همدان تصریح کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سایر زمینه‌ها به ویژه حوزه‌های علمی نیز توانسته‌ایم پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مبانی اعتقادی و ارزشی فرزندان نیروهای مسلح نبود پیشرفت و اراده‌ی لازم در رشد شکل نمی‌گرفت.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: نیروهای مسلح در تمام فراز و فرودها با انسجام و اتحاد خاص باعث پیشبرد اهداف نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی و تأمین نظم و امنیت شدند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار