فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

انقلاب اسلامی متعلق به تمامی آحاد جامعه است

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جریان خاصی نیست، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به تمامی آحاد جامعه است چرا که همه اقوام و مذاهب مختلف کشور در پیروزی و موفقیت این انقلاب نقش داشته‌اند.
کد خبر: ۶۳۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 22November 2023

انقلاب اسلامی متعلق به تمامی آحاد جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران شهرستان مریوان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که تحولات بسیار خوبی در کشور رخ داده و با گذشت ۴۵ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسیر پیشرفت کشور هموار شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جریان خاصی نیست، افزود: انقلاب اسلامی متعلق به تمامی آحاد جامعه است چرا که همه اقوام و مذاهب مختلف کشور در پیروزی و موفقیت این انقلاب نقش داشته‌اند.

سردار گشتاسبی به توطئه‌های دشمنان برای ضربه به اقتدار و امنیت کشور اشاره کرد و گفت: ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برهه‌های مختلف به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند که سند روشن آن در هشت سال جنگ تحمیلی است که در همین شهرستان مریوان زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رساندند، اما باز نتوانستند به اهداف پلیدشان برسند.

به گفته فرمانده سپاه استان کردستان، در جنگ تحمیلی نیز رژیم بعث عراق با حمایت‌های آمریکا، ملت ایران اسلامی را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داد هزاران شهید، مجروح و جانباز را تقدیم این نظام مقدس کردند. اکنون هم ملت ایران حافظ انقلاب و جوانان انقلابی پای آرمان‌های انقلاب و شهدا محکم ایستاده‌اند.

وی به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین گریزی زد و گفت: امروز اسرائیلی‌ها با حمایت‎‌های آمریکای جنایتکار، مردم بی‌دفاع را در نوار غزه مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده است. سردمداران آمریکایی که امروز با کت و کراوات می‌آیند و در مقابل دیدگان عالم می‌گویند که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند، امروز در باتلاق سنگینی گرفتار و خار شده‌اند و برای فرار از این باتلاق دست به هر جنایتی می‌زنند.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس با جانفشانی از خاک و وطن دفاع کردند تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان سپاه همرزمان شهدا و رزمندگانی هستند که جان خود را فدای انقلاب کردند، افزود: وابستگان سپاه ثابت قدم مانده و از همان روز اول در صحنه‌های دفاع از نظام و امنیت مردم حضور فعال داشته و هرجا نیاز بوده به میدان آمده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به مشکلات وابستگاه سپاه، از برنامه‌ریزی جهت رفع دغدغه‌های بازنشستگان در حوزه‌های مختلف خبر داد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم بخشی از کم‌وکاستی‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها