فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

یک هزار و ۳۹۶ برنامه در هفته بسیج در کردستان برگزار خواهد شد

سردار «گشتاسبی» از برگزاری ۱۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان برنامه در هفته بسیج در کردستان خبر داد و گفت: در طول این ایام ۹۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی عملی خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ - 18November 2023

یک هزار و ۳۹۶ برنامه در هفته بسیج در کردستان برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اصحاب رسانه دائما همراه و پشتیبان سپاه هستند.

وی دفاع مقدس را زیبنده و درخشنده‌ترین هویت بسیج دانست و افزود: بسیج قدمتی به وسعت انقلاب اسلامی دارد و موفقیت‌های نظام و اقدامات آن در احیای اسلام و دستاورد‌های انقلاب حاصل عظیم بسیج در مقابل استکبار است.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: بسیجیان در جای جای کشور به فرمان امام (ره) لبیک گفتند و حماسه عظیم هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند.

وی ادامه داد: امسال نگاه تحول‌گرایی به بسیج داریم و برنامه‌های این هفته با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و خدمت با کلید واژه «بسیج، امید ملت ایران» برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری ۱۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان برنامه در هفته بسیج در کردستان خبر داد و گفت: در طول این ایام ۹۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی عملی خواهد شد.

وی به اهم برنامه‌های اشاره و تصریح کرد: همایش اهدای ۵۲۲ سری جهیزیه به نوعروسان، مراسم تجلیل از بسیج عشایر، برگزاری ۸۸ یادواره شهدا جزو برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

سردار گشتاسبی ادامه داد: یادواره‌های شهدا روز دوشنبه هفته آینده با یادواره شهید رضا آذربار در کامایاران آغاز و سپس پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز با هدف ایحاد امیدآفرینی و نهضت خدمت‌رسانی برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: برگزاری نشست‌های مختلف با حضور اساتید در مدارس و دانشگاه، دیدار با خانوده‌های معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، جشن گلریزان، همایش پیاده‌روی، محافل شعر و نشست با نخبگان و دانشجویان، نواختن زنگ مدارس و تجلیل از کادر درمان جزو دیگر برنامه‌های این هفته در استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: امسال برای نخستین بار نمایندگانی از بسیجیان استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز پنجم آذرماه دیدار خواهند کرد.

وی افزود: نشست با ماموستایان و تجمع ۲۴ هزار نفر از بسیجیان استان در قالب رزمایش اقتدار و همایش دختران حاج قاسم جزو برنامه‌های کشوری است.

سردار گشتاسبی به تشریح روزشمار هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: روز نخست دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه با شعار بسیج، جهاد، خدمت،  سازندگی؛ روز دوم سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه بسیج، پیشرفت، عزت، افتخار؛ چهارشنبه بسیج، ولایت، باور انقلابی و تمدن‌ساز؛ پنج‌شنبه بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت، جمعه ایمان، بصیرت، انتظار؛ شنبه جهاد علمی و اعتلای فرهنگ و هنر یکشنبه بسیج، اقتدار و امنیت نام‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی حمایت از مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صیونیستی تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم کردستان همواره حامی نظام و انقلاب بودند و امروز نیز از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها