فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

اخلاص از ویژگی‌های پاسداران انقلاب است

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه اخلاص از ویژگی‌های پاسداران انقلاب است، گفت: اگر به ۴۵ سال گذشته بازگردیم، باز همانند آن دوران مخلصانه و صادقانه انگیزه ورود به سپاه را داشته و جانمان را تقدیم انقلاب می‌کنیم.
کد خبر: ۶۳۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 22November 2023

اخلاص از ویژگی‌های پاسداران انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم انس و مودت وابستگان سپاه شهرستان سقز که با حضور مسئولان و پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تبریک هفته بسیج با بیان اینکه اخلاص از ویژگی‌های پاسداران انقلاب است، اظهار داشت: همه ما آمده‌ایم تا روزی برای نظام جانمان را فدا کنیم. اگر الان هم به ۴۵ سال گذشته بازگردیم، باز همانند آن دوران مخلصانه و صادقانه انگیزه ورود به سپاه را داشته و جانمان را تقدیم انقلاب می‌کنیم.

وی افزود: امروز اگر ما در جامعه دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سابقه ۴۵ سال مبارزه در تاریخ و فرهنگ خود داریم همه برای تحقق امنیت بوده است. دشمنان و معاندان نظام در این سال‌ها تلاش کرده‌اند که امنیت در کشور از بین برود چراکه آن‌ها به خوبی آگاهند که اگر بخواهند به اهداف شوم خود نائل آیند، باید قبل از آن امنیت را از بین ببرند.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایران اسلامی وجود اقوام و فرهنگ‌های مختلف است که دل در گرو وطن و خاکشان داشته و همیشه برای دفاع از آن آماده هستند. آمریکایی‌ها از این روحیه و ظرفیت نگران‌اند.

وی با بیان اینکه مطالبات وابستگان سپاه در بخش مسکن، زمین، تعمیرات مسکن و مباحث دیگر است که تلاش می‌کنیم آن‌ها را برطرف کنیم، گفت: اکنون در مجموعه سپاه به یکهزار نفر نیرو برای بسیج استان نیاز داریم که اولویت با فرزندان وابستگان (بازنشستگان) بوده و افراد پس از مراجعه، ثبت‌‍‌نام در گزینش و طی فرایند و مراحل جذب به‌کارگیری خواهند شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه جذب فرزندان وابستگان به منظور کمک به اشتغال جوانان و ادامه راه پدرانشان خواهد بود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که با برنامه‌ریزی، بخشی از گرفتاری‌ها و مشکلات قابل حل را برطرف کنیم و وعده غیرقابل تحقق نمی‌دهیم.

ویدر ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در کشت و کشتار زنان و کودکان فلسطینی را محکوم کرد و گفت: بیش از چهل روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی می‌گذرد که آنان همچنان اقدامات وحشیانه انجام داده و در ۷۵ سال اخیر ۱۲۰ هزار را به شهادت رسانده‌اند. امروز ملت فلسطین در مقابل ظلم و زور ایستاده تا برای یک‌بار شر آنان را تمام کنند.

وی افزود: امروز فلسطینیان در کمال غربت و مظلومیت برای حفظ امنیت و کشورشان خون می‌دهند همان‌طور که ما برای بقا و ثبات انقلاب اسلامی ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز و آزاده تقدیم کردیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها از اقتدار و صلابت ایران اسلامی هراس داشته چراکه همه نیات شوم و پلید آنان را برملا کرده است، گفت: به برکت خون شهدا و استقامت همه ملت‌ها، حاکمیت و پیروزی از آن مسلمانان و استکبار جهانی و حامیان غربی آنان ذلیلانه خوار و نابود خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار