فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه پاسداران در کنار و همراه مردم است

سردار «گشتاسبی» گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند که در شرایط سخت از نظام دفاع کرده و در برابر دشمنان ایستاده‌اند، بنابراین سپاه پاسدران ما بر خود واجب می‌داند که در هر شرایطی در کنار و همراه مردم باشیم.
کد خبر: ۶۴۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 26December 2023

سپاه در کنار و همراه مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز با سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و حجت‌الاسلام «طه توکلی» مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه این نهاد در محل فرماندهی سپاه استان دیدار کرد.

سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خدمت به مردم را افتخار دانست و اظهار داشت: امروز سپاه و بسیج اقدامات مؤثر و مفیدی را به منظور گره‌گشایی پاره‌ای از مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار استان برداشته و در مقاطع مختلف رزمایش کمک مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی و اهدای جهیزیه انجام داده است.

وی افزود: سپاه و بسیج در سراسر استان به ویژه مناطق کم‌برخوردار و دور افتاده جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم آمادگی حضور داشته تا به نحو شایسته و مطلوب به ولی نعمتان خود خدمت‌رسانی کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان  یادآور شد: مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند که در شرایط سخت از نظام دفاع کرده و در برابر دشمنان ایستاده‌اند، بنابراین ما بر خود واجب دانسته که در هر شرایطی در کنار و همراه مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار