فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

انقلاب اسلامی الگوی مجاهدان و آزادی‌خواهان جهان است

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برای مجاهدان و آزادی خواهان جهان به عنوان الگو و اسوه در سراسر دنیا شکل گرفته است، گفت: امروز مردم نام و آوازه این انقلاب را در تمام جهان طنین‌انداز می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 08January 2024

انقلاب اسلامی الگوی مجاهدان و آزادی‌خواهان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سفر به شهرستان سروآباد و در دیدار با جمعی از خانواده‌های کارمندان سپاه و مردم روستای «دزلی» این شهرستان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امروز مسئله اصلی ما مسلمانان مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه است که این امر یکی از مسائل اساسی روز دنیا برای هر مسلمان است.

وی افزود: امروز آمریکا و اسرائیل با وقاحت تمام و بدون هیچ وجدانی مردم غزه را به خاک و خون کشیده‌اند و این وظیفه هر مسلمانی در هر گوشه از جهان اسلام است تا در برابر آن‌ها ایستادگی کنند، چرا که حاکمیت اسلام و پرچمداری آن به دست مسلمانان است نه کافران. باید جهان اسلام این جنایات را محکوم کنند.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برای مجاهدان و آزادی خواهان جهان به عنوان الگو و اسوه در سراسر دنیا شکل گرفته است، گفت: همراهی و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی قابل تقدیر است و امروز مردم و ملت ما در هر جای این کشور پهناور اسلامی حضور پیدا می‌کنند نام و آوازه این انقلاب را در تمام جهان طنین‌انداز می‌کنند.

وی ادامه داد: پیروزی این انقلاب را مدیون شیرمردانی هستیم که یک روز در این منطقه در مقابل با دشمن برای آزادی این استان ایستادن و علی‌رغم تمام تلاش‌های دشمن در جهت ایجاد یاس؛ هویت، فرهنگ و استقلال خود را حفظ کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امنیت پایدار در سراسر استان حاکم است، گفت: امروز روستای دزلی و مردمان پر تلاش و مجاهد این خطه در امنیت کامل به سر می‌برند و این امر نتیجه حضور بزرگمردانی است که یک روز با تمام وجود برای امنیت در این منطقه کوشیدند.

وی با اشاره به شرایط کنونی دنیای اسلام امروز، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما سه ویژگی منحصر به فرد دارد که در هیچ کدام از انقلاب‌های جهان دیده نشد و اساس شکل‌گیری این انقلاب برگرفته و با تاسی از انقلاب پیامبر مکرم اسلام بود و همین امر باعث شده تا همه باور‌های ما نه در ایران اسلامی بلکه در جهان اسلام پذیرفته و همه ملت‌های مسلمان پذیرای آن شدند.

سردار گشتاسبی یادآور شد: تجلیل و پاسداشت از زحمات کسانی که بار اصلی این انقلاب را از بطن پیروزی تا به امروز در این نهاد مقدس به دوش کشیدند، از وظایف ماست و تلاش ما برای یک مجموعه بزرگ و یک خانواده بزرگ است که در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها برای امنیت در این منطقه ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار