مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده‌ است

حجت‌الاسلام «طائب» گفت: با وجود اینکه امروز رژیم صهیونیستی از حمایت کامل آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر کشور‌های اروپایی و غربی برخوردار است، ولی باز هم در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده‌ است.
کد خبر: ۶۴۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ - 10January 2024

اسرائیلی‌ها در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مردم استان کردستان با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال این است تا با ایجاد درگیری‌ها و عملیات‌های کوتاه مدت و مقطعی به تدریج زمینه تضعیف روحیه مقاومت فلسطینیان و مردم غزه را ایجاد کنند، ولی عملیات طوفان‌الاقصی تمام نقشه‌های آنان را به هم ریخت به طوری که امروز رژیم صهیونیستی در موضع دفاعی قرار دارد.

وی افزود: با وجود اینکه امروز اسرائیلی‌ها از حمایت کامل آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر کشور‌های اروپایی و غربی برخوردار هستند، ولی باز هم در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده‌اند.شکستی که امروز اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها در مقابل جبهه مقاومت متحمل شده‌اند پیام‌های بسیاری برای جهانیان دارد.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: جریان‌های مقاومت در مقابل استکبار توسط شهید حاج قاسم سلیمانی توانمند شد و استکبار دیگر قادر نبود که در برابر جریان‌های مقاومت در منطقه عکس العمل خاصی از خود نشان دهد. بعد از گذشت ۳۱ سال از آغاز جنگ سرد انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و همین امر معادلات ابرقدرت‌های شرق و غرب را عملا به هم ریخت.

وی گفت: در سال ۱۹۴۸ میلادی فلسطینیان به همراه دیگر کشور‌های عربی علیه دولت اشغالگر اسرائیل نبردی را آغاز کردند و این را باید اولین تقابل اعراب و اسرائیل دانست که در ابتدا پیروز میدان اعراب بودند، ولی با حمایت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اراضی بسیاری به تصرف اسرائیل در آمد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی‌های متنوعی در سطح بین‌المللی دارند که یکی از آن‌ها این بود که تا سال ۲۰۲۵ آمریکا بتواند به دهکده جهانی با کدخدایی خود دست پیدا کند، ولی هرگز به این امر نرسید و بالعکس شاهد سیرنزولی این کشور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار