فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

«جهاد تبیین» در دانشگاه‌ها امری ضروری است

سردار «گشتاسبی» به ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: باید در دانشگاه‌ها هوشیارانه عمل کنیم تا دشمن نتواند در این حوزه به جوانان ما آسیب برساند.
کد خبر: ۶۴۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 26December 2023

«جهاد تبیین» در دانشگاه‌ها ضرورت داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در جمع اساتید دانشگاه‌های استان که در سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج برگزار شد بر ضرورت بصیرت‌افزایی و آگاهی دانشجویان و اساتید در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و اظهار داشت: باید در دانشگاه‌ها هوشیارانه عمل کنیم تا دشمن نتواند در این حوزه به جوانان ما آسیب برساند.

وی با اشاره به توطئه و برنامه‌های شبانه‌روزی دشمنان افزود: در حال حاضر نوع نفوذ دشمن فرهنگی و اعتقادی و عملیات روانی در فضای مجازی است. بدخواهان همواره دنبال القاء شبهه و شایعات و انحراف افکار جوانانمان هستند، بنابراین باید اساتید دانشگاهی مراقب باشند و اجازه ندهند بدخواهان به اهداف شوم خود برسند.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه اساتید دانشگاهی برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان به جهاد تبیین مجهز شوند، تصریح کرد: ساماندهی و سازماندهی بسیج اساتید از اصلی‌ترین کار در دانشگاه‌هاست که باید مدنظر و اجرا شود، باید افرادی قرار گیرند که بریده از همه مسائل باشند چرا که تا زمانی که یک فرد به خلوص نرسد نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی به ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در حوزه نیروی انسانی و دانشجویی برای تحقق این امر در سطح دانشگاه‌ها وجود دارد که باید برای تحقق اهداف مورد نظر و رقم خوردن اتفاقات خوب، هم‌افزایی داشته باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: اگر ما به دنبال تمدن اسلامی هستیم باید حمایت ویژه از دانشجو و استادانمان داشته باشیم چرا که اگر این قشر آسیب ببینند و شأن و منزلتشان حفظ نشود فرزندانمان و انقلاب آسیب خواهند دید.

سردار گشتاسبی با تأکید بر اینکه یک استاد باید مسلط به علم و مسائل روز باشد، یادآور شد: یکی از ضروری‌ترین کار‌های اساتید در دانشگاه‌ها تبیین دستاوردها، گفتمان‌سازی و ارائه راهکار برای حل مشکلات بوده و در پاسخ به شبهات و سؤالات دانشجویان توانمند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار