در نشست با نخبگان و فناوران استان کردستان؛

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان: اقتدار کشور حاصل نگاه جهادی و عزم ملی است

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه اقتدار کشور حاصل نگاه جهادی و عزم ملی است، گفت: کسب رتبه‌های جهانی توسط ورزشکاران کردستانی، خلاقیت و ابتکار در حوزه‌های مختلف توسط شرکت‌های دانش‌بنیان نشان از پویایی و توانمندی جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۶۳۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ - 28November 2023

اقتدار کشور در بسیاری از عرصه‌ها، حاصل نگاه جهادی و عزم ملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در نشست با نخبگان و فناوران استان کردستان از اعلام آمادگی برای همکاری با بنیاد ملی نخبگان در جهت پیگیری و رفع مشکلات نخبگان خبر داد و اظهار داشت: همه امکانات، ظرفیت‌ها و جانمان را در راه خدمت به جامعه به‌کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه اقتدار کشور در بسیاری از عرصه‌ها، حاصل نگاه جهادی و عزم ملی است، افزود: سپاه از زمانی که شکل گرفته خدمات و کارکرد‌های زیادی انجام داده و پس از دفاع مقدس در دوران سازندگی، علم و فناوری، دوران  مقابله با ویروس کرونا، رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه و امروزه اقدامات محرومیت‌زدایی و مردم‌داری در کنار برقراری و تأمین امنیت پایدار کارنامه‌ زرینی بر جای گذاشته است‌.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه سپاه و دولت نگاه ویژه‌ای به نخبگان دارد، گفت: نگاه انقلابی و انجام کار‌های بزرگ توسط نخبگان موجب پیشرفت روز افزون کشور خواهد شد، بنابراین شناسایی و پیگیری حل مشکلات این عزیزان در جامعه در دستور کارمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت سپاه و بسیج برای ارائه خدمات به نخبگان و قهرمانان استفاده می کنیم، تصریح کرد: کسب رتبه‌های جهانی توسط ورزشکاران کردستانی، خلاقیت و ابتکار در حوزه‌های مختلف توسط شرکت‌های دانش بنیان را نشان از پویایی و توانمندی جوانان این مرز و بوم است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه سپاه از طرح‌های نخبگان حمایت می‌کند، یادآور شد: ما باید برای رسیدن به خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها نگاه حمایتی به جوانان نخبه استان کردستان داشته باشیم، بنابراین در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار