مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

حادثه تروریستی کرمان زبونی دشمنان را به نمایش درآورد

حجت‌الاسلام «توکلی» گفت: حادثه تلخ و غم‌بار انفجار تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر تصویری گویا از زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد.
کد خبر: ۶۴۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 08January 2024

حادثه تروریستی کرمان زبونی دشمنان را به نمایش درآوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «طه توکلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در دیدار با جمعی از بسیجیان عشایر خواستار حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات امسال شد و اظهار داشت: با اعتقاد به نقش بسیج عشایر کردستان، شاهد مشارکت فراگیر در انتخابات پیش‌رو در این استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عشایر قشر زحمت‌کشی هستند که هم مرزداری می‌کنند و هم در تولید تأثیرگذار هستند، افزود: عشایر غیور کرد همیشه بر اساس غیرت دینی و ملی دست اجانب را از این مملکت کوتاه کرده و اجازه نداده‌اند که بدخواهان به اهداف پلید خود برسند.

حجت‌الاسلام توکلی از عشایر به عنوان مردمانی همیشه حاضر در میدان نام برد و گفت: رشادت و فداکاری قشر عشایر در مقابل دشمنان را فراموش نخواهیم کرد و همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی به نقش بسیج عشایر اشاره کرد و گفت: عشایر الحق ذخایر انقلاب هستند، چرا که هر جا ضرورت بوده در مقابل چالش‌ها و طمع استکبار به ویژه در مناطق مرزی ایستاده‌اند و با توطئه‌های بدخواهان مقابله کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در ادامه ضمن محکومیت جنایات تروریستی در کرمان یادآور شد: حادثه تلخ و غم‌بار انفجار تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر تصویری گویا از زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها