مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مقبولیت و محبوبیت ویژگی یک مدیر موفق است

حجت‌الاسلام «توکلی» گفت: چهار ویژگی معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت از یک انسان، یک مدیر انقلابی و دلسوز می‌سازد.
کد خبر: ۶۳۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ - 10December 2023

معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت ویژگی یک مدیر موفق استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «طه توکلی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بیجار اظهار داشت: مردم استان کردستان در ایام دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند، لذا لیاقت هرگونه خدمت را دارند و امیدواریم دولت و دیگر سازمان‌ها و نهادها به این منطقه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: کردستان استانی غنی در بحث نیروی انسانی و نخبگان و تحصیل کردگان است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت همه جانبه این خطه از ایران اسلامی باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به ویژگی‌های انسان‌های بارز و شایسته اشاره کرد و یادآور شد: انسان موفق و پیروزی کسی است که دارای صفات بارز و شایسته‌ای باشد و چهار ویژگی معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت از یک انسان، یک مدیر انقلابی و دلسوز می‌سازد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «زین‌العابدین فاضل» به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بیجار معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار