صبح امروز؛

پیکر ۴ شهید‌ گمنام در مناطق مختلف کردستان آرام گرفت/ سپاه بیت‌المقدس به نور شهید‌ روشن شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس از میدان آزادی تا میدان انقلاب سنندج تشییع و سپس پیکر مطهر یک شهید در ستاد سپاه بیت المقدس کردستان تدفین شد.
کد خبر: ۶۳۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 17December 2023

«شهدای گمنام» یکی از آثار و برکات دوران دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، آیین تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام امروز و همزمان با تشییع شهدای گمنام با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور در سنندج از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

پس از مراسم تشییع این شهیدان در سنندج پیکر یکی از شهدا در ستاد سپاه بیت‌المقدس این شهر تدفین و سه شهید دیگر به بیجار، قلعه قروه و پارک لاله دهگلان منتقل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «طه توکلی» مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم تدفین و خاکسپاری پیکر یکی از شهدای گمنام در ستاد سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ما برای حفظ انقلاب اسلامی راه پرافتخار این شهدای گمنام را ادامه داده و پاسدار خون و جایگاه این عزیزان خواهیم ماند.

وی امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: امروز با این شهید و مولفه‌های مثبت که بار معنایی تکلیفی دارد میاثق می‌بندیم که میراث‌دار خون شهیدان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کردستان خاطرنشان کرد: یکی از آثار و برکات دوران دفاع مقدس شهدای گمنام هستند که این روزها مهمان مردم کردستان در شهرهای مختلف هستند.

وی با بیان اینکه در ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکرهای مطهر شهدای گمنام مهمان محافل مختلف در سطح استان هستند، گفت: پیکرهای مطهر شهدای گمنام امروز در سنندج مورد استقبال قرار گرفت و صحنه‌های بسیار کمیاب و ماندگار را شاهد بودیم.

توکلی در ادامه با اشاره به جایگاه بانوی بزرگ اسلام عنوان کرد:  امام زمان نسبت به مقام شامخ حضرت زهرا(س) فرمودند که هر کسی الگویی دارد و براساس آن به ماموریت خود به حیات واقعی می‌رسد که الگوی ما فاطمه زهرا(س) است.

وی شخصیت حضرت زهرا(س) فرا زمانی و فراجنسیتی توصیف کرد و ادامه داد: انقلاب این بانوی بزرگوار تحت عنوان انقلاب درونی برای حقانیت دین به ما یاد داد که اقتدار داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تاکید کرد: زنان و دختران ما با تأسی از ماموریت حضرت زهرا (س) به عنوان ولایتمداری، مجاهدت را در صدر کارهای خود قرار دهند.

توکلی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) عنصر الهام‌بخشی در تمام دوران‌هاست، ابراز داشت: اگر امروز اقشار مختلف مردم کردستان با حضور پرشورشان شهدای گمنام را بدرقه کردند، اعتبار گفتمان امام و انقلاب را به اثبات رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار