آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در سنندج آغاز شد

آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در سنندج با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور این دیار همزمان با تشییع ۲۸۰ شهید گمنام در سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۶۳۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 17December 2023

آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در سنندج آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، هم اکنون (یکشنبه) آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در سنندج از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور این دیار همزمان با تشییع ۲۸۰ شهید گمنام در سراسر کشور آغاز شد.

پس تشییع ۴ شهید گمنام در سنندج پیکر یکی از شهدا در ستاد سپاه بیت‌المقدس این شهر تدفین و سه شهید دیگر به بیجار، قلعه قروه و پارک لاله دهگلان منتقل می‌شود.

این شهدا در مناطق عملیاتی مجنون، مهران، شرق دجله و بصره، سومار، چزابه، شرهانی، فکه، میمک و پنج شیر به شهادت رسیده‌اند.

پیکر ۱۱۰ شهید گمنام در تهران و ۱۷۰ شهید گمنام در ۳۰ استان دیگر تشییع خواهند شد.

در این آئین، حاضران، حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند و «شعار مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و همچنین با شعار «لبیک یا حسین»، «لبیک یا زهرا» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» با پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

پیکر مطهر ۴ شهید گمنام روز پنجشنبه هفته گذشته از طریق پلیس راه کرمانشاه وارد مرکز استان کردستان و مورد استقبال مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گرفت و پس از حضور در کنار یادمان شهدای بنیاد حفظ آثار، دانشگاه کردستان، هاجره خاتون، مهدیه و...، این دیار به عطر شهدا معطر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار